Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp voor amatrice regio Beernem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp voor amatrice regio Beernem

    Hallo iedereen,

    (Ik weet niet of dit hier goed staat.)

    Een kennis van mij is paardenliefhebber -en eigenaar. Ze heeft onlangs een Canon 7D aangeschaft, maar gezien haar beginnersniveau in fotografie, zou ze graag wat meer over dit toestel leren. Ikzelf ben daar niet geschikt voor ..

    Wie o wie zou een beetje tijd over hebben om deze dame een handje te helpen? Ze woont in Beernem.

    Indien interesse of meer informatio, graag een pb.

    Dank je,
    Zephke

  • #2
    Re: Hulp voor amatrice regio Beernem

    Moderator Note: Verplaatst van Gezocht, waar men enkel privé kan reageren, en dat eigenlijk niet dient voor een vraag als deze, naar Algemeen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Hulp voor amatrice regio Beernem

      Zephke,

      Zelf ben ik een nikon gebruiker, maar een camera is een camera he. De verschillen zijn eerder van technische aard en nogal klein tussen de verschillende merken dus welke camera ze heeft doet er in wezen niet zo veel toe voor een beginnend fotograaf.
      Gezien ikzelf uit de verre kempen ben is de afstand misschien nogal groot om weg en weer te rijden, maar ze kan me altijd via mail eens contacteren om iets "e-learning, mail correspondentie" op te starten als ze wil.

      Als ze het ziet zitten mag ze altijd eens tot hier komen om er eens een dagje les van te maken, maar dan liefst wel na deftig af te spreken want ik werk overdag ook en zou daar tijd voor moeten kunnen vrijmaken.
      Ze mag me altijd contaceren via www.digital-aperture.be
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

      Comment

      Working...
      X