Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passport foto's digitaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Passport foto's digitaal

    Hoy iedereen;

    Weldra zou ik voor nieuwe pasfoto's moeten gaan en behalve de gedrukte versie zou ik ook heel graag de digitale versie met me meenemen (JPEG, PDF etc...). Ik heb eens rondgehoord en de meeste fotograven kunnen de digitale foto helaas niet meegeven. (Technisch onmogelijk) Heeft iemand misschien een suggestie hoe ik dit zou kunnen verwezenlijken?

    Alvast bedankt.

    Mvg.

  • #2
    Re: Passport foto's digitaal

    dit stukje software kan dit perfect, en je kan het vlot zelf (kost de wereld niet ook)

    klik
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Passport foto's digitaal

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      dit stukje software kan dit perfect, en je kan het vlot zelf (kost de wereld niet ook)

      klik
      Gebruik dit al jaren, goed programma doet wat het moet doen.


      Maar begrijp niet waarom je de digitale versie op usb/sd enz... wil mee nemen!
      Zover ik weet moet je steeds een foto afleveren op degelijk papier en geen op geheugen kaartje.

      Comment


      • #4
        Re: Passport foto's digitaal

        Oorspronkelijk geplaatst door amobokoboko Bekijk bericht
        Heeft iemand misschien een suggestie hoe ik dit zou kunnen verwezenlijken?
        De papieren pasfoto inscannen?

        Of er een foto van nemen?

        Comment


        • #5
          Re: Passport foto's digitaal

          Bedankt voor de handige tips. De digitale versie van de pasfoto heb ik nodig omdat ik graag 1 uniforme foto wil gebruiken voor mijn projecten. Ik ben één van de weinige mensen die ik ken die beter op pasfoto staat dan op random foto's. Daarom dat onthegosoft optie B is.

          Digitaal heeft ook het voordeel dat je het formaat kan aanpassen zonder dat je kwaliteit inboet (van groot naar klein). Bij scans van een pasfotoeis dit niet altijd even evident door het bekomen formaat.

          Comment


          • #6
            Re: Passport foto's digitaal

            De oplossing is zelf doen ! Of je pasfoto laten maken door een (amateur)fotograaf in de studio.
            Ik doe dat allemaal zelf, ik had een foto nodig voor mijn nieuw paspoort, 10 minuten later kwamen er zes pasfoto's
            uit mijn printer gerold. Lees de aanwijzingen nodig voor het aanvaarden van een pasfoto op het internet.

            http://www.neerpelt.be/upload2/Diens...documenten.pdf

            MVG, Jeff C.
            Last edited by Digipics357; 5 mei 2013, 07:24.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment

            Working...
            X