Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hopelijk blijft dit beperkt ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hopelijk blijft dit beperkt ....

    If you're planning to attend the Kentucky Derby early next month, you might want to make sure you'll be content with capturing your memories with a

  • #2
    Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

    Dat is...*raapt zich op van stoel*... belachelijk.

    Ik kan me niet voorstellen hoe een Camera een veiligheidsrisico kan vormen.
    Als het gaat om het plannen van aanslagen kan je de camera toch gewoon vervangen door een blocnote en een potlood voor plannetjes te maken? Gaan ze die dan ook verbieden? Het event is dan toch al bezig dus de planning is dan al achter de rug. Of je moet een terrorist hebben die Mcgyver noemt. die kon dat allemaal op een aflevering van 45 minuten.

    En vooralsnog kan je (behoudens je James Bond noemt) nog altijd geen kogels afschieten met een camera.

    Het begint stilaan mode te worden om alles wat ze niet graag hebben op de kap van "veiligheid" te schuiven, alleszins zo voelt het toch aan.
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

      't gaat dan ook om een paardenkoers...

      Die snobs zijn het niet eens waard dat er foto's van hun spektakel gemaakt worden... zo komt het ook minder in de media

      Comment


      • #4
        Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

        Tja, je moet met iets opvallen. Hoort gewoon onder de categorie: aanstellerij.

        Comment


        • #5
          Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

          Hallo,

          Al ooit eens een mep gehad van een Sigma 50-500mm?

          Jaja


          Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
          Dat is...*raapt zich op van stoel*... belachelijk.
          Ik kan me niet voorstellen hoe een Camera een veiligheidsrisico kan vormen.
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

            Neen. Maar ik zie lenzen dan ook niet direct als slagwapens. Statieven daarentegen... :-) Dat is goedkoper en heeft meer armslag.
            FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

            Comment


            • #7
              Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

              Ik heb in een ver verleden ooit eens een foto + verhaal gezien in een of andere krant van iemand die een verrekijker had gemaakt waarin de twee lenzen waren vervangen door twee luidsprekers die een irritante hoogfrequente toon voor paarden konden produceren en waarvan hij het "brandpunt" kon richten op het paard dat voor hem niet mocht winnen. Hoe hij dan nog kon richten en focusseren op het paard is me niet duidelijk, hoe het juist werkte snapte ik ook niet. Zwevingen produceren, spelen met fase-tegenfase ??? Als die paarden neus-aan-neus lopen lijkt met dit vrij delicaat te zijn. Maar Foto-Opa heeft toch ook maar een systeem ontworpen met twee IR bundels die de trigger van de camera activeren als een insect in het knooppunt van de twee bundels komt. Zonder flits eh mensen. Gewoon daglicht. Geniaal.

              Comment


              • #8
                Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

                het volk dat reflexcamera's opgeeft voor veiligheid verdient geen van beide.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Hopelijk blijft dit beperkt ....

                  Maar als er dan wel iets gebeurt dan vraagt de politie aan iedereen die er was met een camera-fototoestel om de beelden in te sturen om zo het onderzoek te kunnen helpen

                  welcome to earth (a strange planet...)
                  De gustibus et coloribus non est disputandum
                  Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                  Comment

                  Working...
                  X