Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studenten fotografie of beginnende fotografen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studenten fotografie of beginnende fotografen gezocht

    Binnenkort zal ik op het Antwerpse Zuid een 'conceptstore' openen waarin een verscheidenheid van producten aangeboden wordt zoals decoratieobjecten, interieuraccessoires, verwenproducten, geschenkartikelen, etc... Het gaat om een upscale assortiment gericht naar de klant op zoek naar kwaliteit, exclusiviteit, maar zeker niet naar teveel conformiteit.

    Ook zou ik graag -mede gezien ook mijn persoonlijke interesse in hedendaagse fotografie- binnen dit concept foto's van beginnende fotografen of studenten fotografie voorstellen en te koop aanbieden.

    Voor meer info : info@jeffantwerp.be

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Studenten fotografie of beginnende fotografen gezocht

    mogen fotografen die al wat langer bezig zijn met fotografie ook reageren...?
    of alleen studenten en beginnende fotografen..?
    wat zijn de eisen (aantal jaren) die voor het begrip beginnend worden gehandhaafd..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Studenten fotografie of beginnende fotografen gezocht

      Aantal jaren bezig maakt mij niet zo uit hoor.

      Ben vooral op zoek naar wat meer artistieke fotos, maar het idee achter de concept store is dat ik alles nog behoorlijk 'affordable' wil houden (dus daarom da ht ik in eerste plaats aan studenten), maar als je mooie foto's maakt heb ik zeker interesse

      Comment


      • #4
        Re: Studenten fotografie of beginnende fotografen gezocht

        er zit iets mis in je eisen.

        beginnende fotograaf: meestal weinig conform en weinig kwaliteit
        Geoefend fotograaf: kwaliteit neemt toe, studie van regeltjes over belichting en compositie doen conformiteit toenemen.
        Goed fotograaf: kwaliteit in functie van verwachtingen (crispy of groezelig naargelang onderwerp) en een eigen stijl.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment

        Working...
        X