Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgen francochamps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Morgen francochamps

    Heb morgen niets op de agenda staan en ik dacht mss eens naar Spa-franchochamps te gaan en mijn panning wat oefenen en het circuit eens gaan bekijken voor toekomstige dagen.

    als iemand zin heeft om mee te gaan laat het me maar weten, ik ben van wevelgem dus ik ga wel heel vroeg vertrekken.
    Heb gebeld en er wordt morgen gereden dus er zal in ieder geval wel iets te beleven vallen.

    Grtz David

  • #2
    Re: Morgen francochamps

    Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
    Heb morgen niets op de agenda staan en ik dacht mss eens naar Spa-franchochamps te gaan en mijn panning wat oefenen en het circuit eens gaan bekijken voor toekomstige dagen.

    als iemand zin heeft om mee te gaan laat het me maar weten, ik ben van wevelgem dus ik ga wel heel vroeg vertrekken.
    Heb gebeld en er wordt morgen gereden dus er zal in ieder geval wel iets te beleven vallen.

    Grtz David
    denk eraan dat dit weekend in zolder fia gt rijdt... dus zullen deze autos waarschijnlijk niet in francorchamps rijden ...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Morgen francochamps

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      denk eraan dat dit weekend in zolder fia gt rijdt... dus zullen deze autos waarschijnlijk niet in francorchamps rijden ...
      nee wetek, maakt me niet echt uit wat er rijd, ik wil mijn sluitertijden naar beneden krijgen dus ga ik lauter om te oefenen op panning, krijg ik er dan een mooie wagen bij dan is dat mooi meegenomen.

      grtz david

      Comment

      Working...
      X