Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bruine kikkers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bruine kikkers

    met de nodige vertraging, zijn ook de bruine kikkers het seizoen gestart... 300mm+1.4 converter+3 kenko tussenringen
    [IMG] XG4A4447 by micheleloot, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: bruine kikkers

    Mooi beeld !

    Mvg.
    The bird is known by his note, a man by his word.

    Comment


    • #3
      Re: bruine kikkers

      Heel mooi, met die weerspiegeling ook.
      Zie ook flickr

      Comment


      • #4
        Re: bruine kikkers

        Mooi Michel
        Wel spijtig van het groen erbij

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: bruine kikkers

          Voor mij een knap plaatje met een heel mooie weerspiegeling.
          Grt. Jef

          Comment


          • #6
            Re: bruine kikkers

            er staat heel veel waterviolier in de gracht waar de kikkers zitten Sieg, heb ook de indruk dat ze minst schuw zijn waar er veel begroeiing is, heb er even aan getwijfeld om het groen weg teklonen, maar met mijn beperkte PS kennis zou dit geknoei worden denk ik, vandaar... maar je hebt wellicht gelijk dat het zonder groen een mooier en rustiger beeld zou zijn

            Comment


            • #7
              Re: bruine kikkers

              Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk bericht
              er staat heel veel waterviolier in de gracht waar de kikkers zitten Sieg, heb ook de indruk dat ze minst schuw zijn waar er veel begroeiing is, heb er even aan getwijfeld om het groen weg teklonen, maar met mijn beperkte PS kennis zou dit geknoei worden denk ik, vandaar... maar je hebt wellicht gelijk dat het zonder groen een mooier en rustiger beeld zou zijn
              Hier zou ikzelf ook niet beginnen wegclonen hoor Michel, zou zelf ook niet weten hoe er aan te beginnen.
              Maar wat ik bedoelde is dat wanneer je geen groen had gehad je een veel rustiger beeld zou verkregen hebben.
              Een beetje op deze manier KLIK (plaatje van mij een tweetal jaar terug)

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: bruine kikkers

                is inderdaad beter zo Sieg, ik herinnerde me die foto van jou nog

                Comment

                Working...
                X