Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboek op het web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboek op het web

    Zijn hier leden die een goede plaats weten op foto's op het web te plaatsen en is dat dan tegen betaling of gratis. En met welke software dient dat dan te gebeuren (ftp of zoiets)
    dank

  • #2
    www.pixagogo.be betalend
    CANON Ixus 500
    CF 512Mb Apacer Photo Steno Pro

    Comment


    • #3
      Ik vind het vreemd dat in het verleden nooit spymac http://www.spymac.com is vernoemd. 250 megabyte fotoalbum gratis, maar ook nog eens extra gratis webspace, een weblogsysteem en 1 gigabyte aan emailruimte.

      Hoewel men je zegt dat een mail verzonden is na registratie, moet je wel een dagje geduld uitoefenen vooraleer je die mail ook daadwerkelijk krijgt.

      Ah, en je hoeft er niet noodzakelijk een Mac voor te hebben ofzo Uploaden via webinterface.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

      Comment


      • #4
        Gratis 250 Mb bij Fotopic.net. Heel veel instelmogelijkheden maar geen albums in andere albums mogelijk
        Gratis 200 Mb bij instantlogic.com. Veel minder aanpassingsmogelijkheden, wel albums in andere albums mogelijk.

        Ook eens bij Spymac gekeken maar vind het zo rommelig .
        Kan je daar ook een album aanmaken stijl fotopic
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #5
          kijk ook even op pbase.com... Wel betalend...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Kijk eens bij www.pixum.nl 200 Mb gratis ruimte. Je kan je foto's ook laten afdrukken als je dat wenst, maar niets moet. Bestanden mogen maximum 5 Mb groot zijn en alleen JPG-formaat kan.
            Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
            SB600
            Tripod: Velbon CX 530

            Comment


            • #7
              Heb me eigenlijk vandaag ingeschreven op fotopic.net en ben daar behoorlijk tevreden over eigenlijk. 250 Mb is zeker niet niks. Aanpassingsmogelijkheden zijn behoorlijk (je kan op de hoofdpagina zelfs je eigen HTML er tussen foefelen), je krijgt voor je 250 Mb's zoveel galleries als je wilt...

              Het enige wat ik echt jammer vind is dat je op één gallery niet met een boomsysteem kan werken. Maar ik plan in de toekomst daar toch een beetje een mouw aan te passen door het gebruik van verschillende galleries, gelinkt met de HTML-mogelijkheden die je kan benutten. Zo kan je eigenlijk zelf een boomstructuur opbouwen. Maar zal voor nu nog niet direct zijn, andere dingen te doen.

              Anyway: Beetje reclame misschien: http://mvanker.fotopic.net ... btw: als iemand de moeite zou nemen om mijn pics te bekijken: Houd er aub rekening mee dat ik nog niet lang met fotografie bezig ben, de foto's zijn dan ook van wisselende kwaliteit. Het onderwerp is wel de moeite alleszins... Mexico & Guatemala

              Greets, MVanker

              EDITED: Juist, vierkante haken voor HTML hier...

              Comment

              Working...
              X