Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

    Welke fotoboeken raden jullie aan?
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

    Ik heb er een laten maken bij Albelli. En de mensen die hem gekregen hebben,
    zijn er zeer gelukkig mee. Makkelijk om mee te werken en vlotte afhandeling
    van de zaken.

    Comment


    • #3
      Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

      hier ook voor Albelli.
      en grote afdrukken voor Pixum.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

        de professionele fotoboeken "moments" van Elka, enkel te bestellen via een fotograaf, maar dan heb je ook de mogelijkheid tot proofs, zodat je kleuren zijn wat ze moeten zijn.
        Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

        Comment


        • #5
          Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

          Profotonet, zonder meer. Zeer goed, prima kwaliteit en goed programma om de boeken te maken.

          Succes.

          Eugène
          BD1766BE

          Comment


          • #6
            Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

            Hier Profotonet of www.top-fotoalbum.be ( mijns inziens prijs/kwaliteit niet te kloppen ) , je zal nooit geen Albelli meer moeten hebben
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

            Comment


            • #7
              Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

              Ikzelf ben zeer tevreden over Blurb.
              www.fluidr.com/photos/fotofilip3

              Comment


              • #8
                Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                Heb al veel fotoboeken laten afdrukken bij Pixum en ik moet zeggen "super kwaliteit"

                grtz

                Templatr
                D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                Comment


                • #9
                  Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                  Hier ook erg tevreden met Blurb.
                  Die hebben ook een goede prijs, Profotonet is toch flink duurder.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                    Blurb is idd goedkoper, maar ik zag enkele weken geleden een huwelijksalbum, afgedrukt bij blurb en de fotograaf was zelf zwaar teleurgesteld. Ik had de foto's op de computer gezien en die waren echt mooi, maar amai dat boek... Hij had het duurste papier gekozen en zelfs dat was echt geen mooi papier (geen fotopapier), de kleuren waren flets en het ziet er uit als een gewoon gedrukt boek, kan ook niet volledig plat gelegd worden.
                    Ik laat mijn boeken daar zeker en vast niet afdrukken, na wat ik ervan gezien heb.
                    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                      Blurb drukt inderdaad niet af op fotopapier en is dus minder kwaliteitsvol.
                      Maar dan moet je wel hoge eisen stellen en voor een huwelijksalbum moet je die hoge standaard aanhouden.
                      Voor een album met reisfoto's,familiefoto's of minder echt belangrijke foto's voldoet Blurb meer dan genoeg.
                      Wil ik daaruit enkele goede beelden in mijn bezit, dan bestel ik die op groter formaat bij Profotonet of Pixum.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                        Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                        Blurb drukt inderdaad niet af op fotopapier en is dus minder kwaliteitsvol.
                        Maar dan moet je wel hoge eisen stellen en voor een huwelijksalbum moet je die hoge standaard aanhouden.
                        Voor een album met reisfoto's,familiefoto's of minder echt belangrijke foto's voldoet Blurb meer dan genoeg.
                        Wil ik daaruit enkele goede beelden in mijn bezit, dan bestel ik die op groter formaat bij Profotonet of Pixum.
                        Ik stel idd zeer hoge eisen aan mijn albums, ook voor reis- en familiefotografie. Ik ben van mening dat een eigen album toch wat meer mag zijn dan een doordeweekse reisgids en dat gevoel krijg ik toch steeds bij het bekijken van albums zoals van blurb, kruidvat, foto.com, ...

                        Natuurlijk moet ieder voor zich zijn prioriteiten stellen en prijs/kwaliteit bekijken. Dat hangt af van persoon tot persoon. Ik heb graag dat de kleuren eruitzien zoals op mijn scherm, waarom anders al die moeite doen om de foto's te perfectioneren? En ze dan te laten verfletsen door een afdrukcentrale.
                        Misschien ben ik een controlefreak...

                        Langs de andere kant, misschien is de TS dat ook en zou hij ook teleurgesteld zijn na een boek bij Blurb te bestellen?
                        Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                          Blurb drukt inderdaad niet af op fotopapier en is dus minder kwaliteitsvol.
                          Maar dan moet je wel hoge eisen stellen en voor een huwelijksalbum moet je die hoge standaard aanhouden.
                          Voor een album met reisfoto's,familiefoto's of minder echt belangrijke foto's voldoet Blurb meer dan genoeg.
                          Wil ik daaruit enkele goede beelden in mijn bezit, dan bestel ik die op groter formaat bij Profotonet of Pixum.
                          Dan moet je voor die reisfoto's enzo eens een boek laten maken bij Top-Fotoalbum , ze zijn vrij gelijkaardig qua prijs maar kwalitatief echt een pak mooier, de boeken leggen ook heel mooi open waardoor bvb dubbele pagina's perfect bruikbaar zijn voor panofoto's. Ik heb in die prijsklasse nog niks mooiers gevonden eigenlijk.
                          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                          Comment


                          • #14
                            Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                            Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                            Dan moet je voor die reisfoto's enzo eens een boek laten maken bij Top-Fotoalbum , ze zijn vrij gelijkaardig qua prijs maar kwalitatief echt een pak mooier, de boeken leggen ook heel mooi open waardoor bvb dubbele pagina's perfect bruikbaar zijn voor panofoto's. Ik heb in die prijsklasse nog niks mooiers gevonden eigenlijk.
                            Daar ga ik dan wel eens naar kijken en misschien eens proberen.
                            Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                            Comment


                            • #15
                              Re: Welke fotoboeken raden jullie aan? Albelli, Pixum, ....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
                              Profotonet, zonder meer. Zeer goed, prima kwaliteit en goed programma om de boeken te maken.
                              +1, heel goede service, ook per email.
                              Voor mij meest gebruikvriendelijke software die ik gebruikte voor fotoboeken.
                              Wel wat prijziger, dus ik gebruik ze enkel voor 'speciale' fotoboeken.

                              De dagdagelijkse boekjes gaan via kortingen of zo bij Smartphoto of zo, al wordt er de dag van vandaag niet meer zo fel gestrooid met kortingen...
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X