Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp bij communie foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulp bij communie foto's

    beste,

    dit weekend ga ik van mijn nichtje wat communie foto's maken.
    nu zouden de opnamens grotendeels binnen zijn, ik gebruik hiervoor 2 studioflitsers met softbox en achtergrond wit.
    nu haar passie is viool spelen, dus dit zou ik er willen inwerken in de foto's. nu dit is de eerste keer dat ik zoiets ga doen dus alle tips zijn welkom.

    full body zal denk ik zeer krap worden, maar daarvoor zal ik haar laten neerzitten op een kubus (poef)
    wat voor tips kunnen jullie mij geven?

    grtz
    Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

  • #2
    Re: hulp bij communie foto's

    Misschien voor ogen houden dat ze nu, voor even, communicant is, en geen
    musicant. Dus die viool geen al te prominente rol laten spelen. Maar verder
    is natuurlijk alles geoorloofd, zolang het maar speels is en de gebeurtenis op
    een verhoogje zet.

    Comment


    • #3
      Re: hulp bij communie foto's

      kijk bij google afbeeldingen eens, daar kan je wat ideeën opdoen, of net niet, zien wat je echt niet goed vindt en die "fouten" proberen te vermijden

      Laat zo'n kind vooral spontaan zijn, laat ze doen en schiet vooral op momenten die ze zelf niet verwacht/weet, dat zijn doorgaans de meest pakkende beelden, omdat ze er dan opstaan zoals ze zijn. En da's voor mij toch de essentie van fotografie. En jij hebt het voordeel dat je het communiecantje goed kent en je dus weet hoe ze is.
      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

      Comment


      • #4
        Re: hulp bij communie foto's

        ga lekker naar buiten.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: hulp bij communie foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          ga lekker naar buiten.
          grt,bouk.
          Lijkt me het verstandigste hoor.
          Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

          Comment

          Working...
          X