Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat tantine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat tantine

    van een overduidelijke en oververdiende winnaar gesproken .... dit was duidelijk geen "massasprint" deze maand. Van harte proficiat dus tantine!
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Proficiat tantine

    .




    Deze was ook mijn favoriet, oververdiende eerste plaats Tantine , een prachtige foto ook om het baby-album mee te openen van dit jonge wondertje dat op komst is .
    Verder ook proficiat aan alle deelnemers, leuke variatie aan inzendingen en heel wat creativiteit mogen bewonderen .
    Op naar de challenge van april, een "historische" challenge waar we onze creativiteit weer ten volle kunnen op loslaten. Ben benieuwd wat deze challenge gaat brengen want rond dit thema zijn er opnieuw heel wat mogelijkheden, succes iedereen .

    Grtjs,
    Edje C



    .
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat tantine

      een hele mooie hoor.
      heb wel een idee waar je inspiratie vandaan komt/kwam.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat tantine

        Dikke proficiat, dit stak er met kop en schouders bovenuit deze maand

        En proficiat aan alle deelnemers weer die toch weer op hun manier het thema wisten in te vullen al had het ene beeld meer ondersteuning van de tekst nodig dan het andere

        Op naar de volgende dan maar weer hé, ik ben benieuwd wat er nu zoal uit de bus gaat komen ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat tantine

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          .........

          Op naar de volgende dan maar weer hé, ik ben benieuwd wat er nu zoal uit de bus gaat komen ...

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat tantine

            sorry, mee ff off topic nu:
            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Dat weet ik ook ja, maar ik bedoel welke interpretatie er zal aan gegeven worden ...
            Ik kijk maandelijks uit naar jouw interpretatie trouwens
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat tantine

              Proficiat aan alle deelnemers en uiteraard vooreerst aan de verdiende winnaar, Tantine. Ik heb een aantal knappe platen zien passeren, maar de foto die Tantine instuurde, nam al van bij het begin de leiding, om die nooit meer af te geven. Zoals reeds gezegd: geen nek-aan-nek race zoals vorige maand(en), maar een afgetekende winnaar. De strijd om de tweede, derde en vierde plaats was spannender.
              Er waren weer een paar nieuwkomers, waar ik altijd blij mee ben. Ook het feit dat bepaalde "oude ratten" toch gul waren met opbouwende kritiek. Laat je dus niet afschrikken door een plaats achteraan het peleton (waar je trouwens ditmaal evengoed een vroegere winnaar kunt terugvinden ), maar laat dat een stimulans zijn op opnieuw de uitdaging aan te gaan.
              Van nieuw gaan we nu (in principe) naar oud, maar niet zomaar oud: historisch. Maak er wat van, gasten!


              ---
              Toch even een bemerking over dat oude... Historisch hoeft niet oud te zijn, hoor (en oud staat ook niet gelijk aan historisch). Je kunt even goed de verkiezing van de nieuwe paus, of voor mijn part de overwinning van Cancellara in de RvV als "historisch" bestempelen, al zullen de meeste historische feiten, gebeurtenissen, figuren... intussen tot het verleden behoren. 't Is maar dat je het weet!
              Last edited by LesC; 1 april 2013, 12:14. Reden: Paragraaf "historisch" toegevoegd
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat tantine

                Proficiat aan Tantine. Ook aan de andere deelnemers proficiat. Het waren leuke foto's !

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat tantine

                  Proficiat tantine met je terechte ovewinning.
                  Knappe plaat, had al direct mijn voorkeur.
                  Ook alle andere deelnemers, proficiat.
                  Er zaten heel wat knappe plaatjes bij imo.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat tantine

                    Tantine, je foto was van het moment van verschijnen mijn absolute topper.

                    Ook voor alle deelnemers, goed gedaan!!!
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat tantine

                      Ook een dikke proficiat aan tantine. Zeer mooi gedaan. Ook aan al de andere deelnemers van toch wel een moeilijke opdracht. Mijn autootje was nog geen dag oud en plots viel mij dit idee binnen. De helm was van de buurman
                      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat tantine

                        dikke ,welverdiende proficiat tantine,heel mooi en der waren weer geweldige bij toch. proficiat aan al de rest ook.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat tantine

                          Bedankt iedereen voor de felicitaties! Dit was voor mij de eerste keer dat ik zoiets fotografeer...was wel heel leuk. Over een maand of 2 zal ik nog eens wat foto's nemen....maar dan op een andere manier.

                          Proficiat aan Frakske en dirkfotografie, zij behoorden tot mijn favorieten...maar daarnaast ook die van Edje C, Monica en nog vele andere!
                          Die van thaan vond ik ook heel speciaal...vraag me niet waarom...het heeft "iets"!

                          Ook ne dikke proficiat aan alle andere deelnemers...ook de "nieuw"elingen....de hoop niet opgeven.....blijven proberen!!

                          En nu op naar "historisch"...heb zo al een ideetje
                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat tantine

                            Heel proficiat Tantine , en ook proficiat aan mij met mijn 6de plaats .

                            Ik ben heel blij en verwonderd .

                            Ik maakte verschilende foto's met verschillende potloden maar het was te druk . Met een slijper maar hij was te oud . Deze foto kwam toevallig.

                            En dit alles op een A4-papier op de bureau van mijn zoon. Allé op naar de volgende . Bedank aan iedereen voor de stem en beoordeling van mijn foto.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat tantine

                              Proficiat pascalle! Een plaat die ik niet gewoon ben te zien van jou! Knap gedaan!
                              facebook

                              500px

                              Comment

                              Working...
                              X