Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF foto's op homepage BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HOF foto's op homepage BD

    Aan de moderators:
    Als ik op de startpagina van BD komt (ongeacht op welke computer) zie ik ieder week, een hele week lang steeds dezelfde foto als eerste. De meeste surfers ga snel door na de volgende pagina's. Dat betekent dat een van van HOF winners veel meer aandacht krijgt als de anderen. Dit vind ik wel sneu voor de HOF'ers die aan de einde van de rij staat. Is het niet mogelijk om deze foto's als een draaiende series te programeren, zodat alle HOF'ers evenveel in de aandacht komen.

    Op weken als deze is het ook irritant, want als eerste foto is steeds een half naakte dame. Géén probleem voor thuis, maar wel voor als ik op mijn werk, of op een openbare plaats gaat surfen.

    edit: ik heb deze bericht verkeerd geplaatst. Het mag naar Algemeen.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: HOF foto's op homepage BD

    Moderator Note: Verplaatst van Accessoires naar Algemeen. Tja, de Moderators kunnen hier niets aan doen; eer iets voor de ontwikkelaars en admin(s). Ik maak hen attent op dit bericht!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: HOF foto's op homepage BD

      Misschien eens de cache op die PC ledigen?
      Hier werkt alles naar behoren hoor.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: HOF foto's op homepage BD

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        .......
        Hier werkt alles naar behoren hoor.
        hier ook geen problemen.
        steeds andere opnamen ook bij de start.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: HOF foto's op homepage BD

          moet toch zeggen dat de kans groot is dat ts ook gelijk heeft
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #6
            Re: HOF foto's op homepage BD

            Iedere week ga ik hondstrouw naar de HOF. En als ik dit doe is het uit
            nieuwsgierigheid en een vorm van respect. En dan bekijk ik natuurlijk
            alle gegadigden. Of die nu eerste of laatste staan. Vorm van respect.
            Denk ik.

            Comment

            Working...
            X