Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste zelf portrait foto

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste zelf portrait foto

    Hey , fotografie is eigelijk geen hobbie van me maar ik zou graag meningen willen hebben van mensen die in de stiel zitten.
    Over mijn uiterlijk ben ik niet onzeker , maar ik kan amper poseren en heb 'bang' van een camera. Vandaar dat ik wat heb zitten oefenen met wat poses.
    Nou tadaaa:

    Links heb ik wat voorwerpen verwijderd met photoshop..
    Wat vinden jullie ervan? Ik heb echt moeiten met lachen.. ogen openhouden gaat ook al niet omdat ik erg gevoelig ben voor flits dus moet foto's nemen zonder flits..


    Hier is nog een foto van op vakantie:

    Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.

    Hier lach ik wel op maar er zit zoveel schaduw in mijn gezicht dat het de foto helemaal verdraaid.. Ik zou graag commentaar op de eerste foto willen hebben
    mvg,
    Radijs
    Last edited by LesC; 22 maart 2013, 09:11.

  • #2
    Re: Mijn eerste zelf portrait foto

    Je plaatste dit in het verkeerde forumonderdeel, laat dit door een mod verplaatsen naar Beginnershoek.
    Fotografie is leren kijken.
    http://johanluyckx.weebly.com

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste zelf portrait foto

      er van uit gaande dat je bij het inschrijven hier op BD de regeltjes hebt gelezen, verbaast deze post mij wel.
      misschien toch nog wat beter de regeltjes lezen..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste zelf portrait foto

        Moderator Note: Tja, ik ben dus niet de enige die problemen heeft met deze topic.

        1. Ik heb alvast de topic verplaatst van Fotobewerking naar Algemeen, waar je meer "zelfportretten" terugvindt. "Beginnershoek", zoals Tollerke suggereert, zou kunnen als je echt je foto('s) ter beoordeling aanbiedt, maar dan mag je ze niet tegelijkertijd elders op het forum posten (crossposting).
        2. De eerste foto is behouden, omdat ie aan de BD-normen voldoet, de tweede is veel te groot en dus achter een link.
        3. Heb je de foto's zelf gemaakt, dan mogen zij zichtbaar gepost worden; indien niet, dan horen ze sowieso achter een linkje. Ik vermoed dat je de eerste zelf gemaakt hebt (timer of afstandsbediening), aan de tweede twijfel ik ten zeerste.
        De enige uitzonderingen die ik meteen kan bedenken (waar we dus oogluikend foto's gemaakt door anderen toelaten) vind je in: Nieuw Smoelenboek en Zelfportret Challenge.
        4. Je zou je "zelfportret" dus daaraan kunnen toevoegen, maar dan mag-ie weer niet in deze topic staan, want dat zou ook crossposting zijn.

        Je ziet... niet zo eenvoudig om hier meteen op te antwoorden.
        Last edited by LesC; 22 maart 2013, 09:21.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste zelf portrait foto

          oke mijn excuses omdat ik de regels niet had gelezen..

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste zelf portrait foto

            Moderator Note: Excuses aanvaard. Heb je de foto('s) effectief zelf genomen, of zijn ze door iemand anders genomen? Indien door iemand anders, dan moeten ze hier achter linkjes geplaatst worden; maar in dat geval kan ik wellicht beter de topic sluiten, en jij jezelf (met die eerste foto) even voorstellen in het Nieuw Smoelenboek. Wat denk je?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Mijn eerste zelf portrait foto

              heb ze zelf genomen maar zal me maar eventjes voorstellen in het nieuwsmoelenboek topic.
              Wel streng forum hoor

              Comment


              • #8
                Re: Mijn eerste zelf portrait foto

                Oorspronkelijk geplaatst door radijs Bekijk bericht
                heb ze zelf genomen maar zal me maar eventjes voorstellen in het nieuwsmoelenboek topic.
                Wel streng forum hoor
                Da's gezond.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn eerste zelf portrait foto

                  Oorspronkelijk geplaatst door radijs Bekijk bericht
                  heb ze zelf genomen maar zal me maar eventjes voorstellen in het nieuwsmoelenboek topic.
                  Wel streng forum hoor
                  Moderator Note: Gezond... zoals Jilltje zegt, maar de enige manier om een groot forum (want BD is echt wel groot, hoor) draaiende te houden. Strenge regels, en een aantal correct Moderators die de regels doen toepassen.
                  Omdat je je foto in het "Smoelenboek" hebt geplaatst, ga ik hier de deuren sluiten. Let, in het vervolg, een beetje op de regels, en alles komt goed.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X