Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overdreven....?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • overdreven....?

    vandaag mijn derde SHOOT nr 22 December 2012 ontvangen.
    vind 1 wel voldoende hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: overdreven....?

    Stond er een foto gemaakt door jou in?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: overdreven....?

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Stond er een foto gemaakt door jou in?
      nee hoor.
      had ik ook al gedacht maar das niet zo.
      ze blijven maar SHOOTS sturen..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: overdreven....?

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        nee hoor.
        had ik ook al gedacht maar das niet zo.
        ze blijven maar SHOOTS sturen..?
        grt,bouk.
        zal ik jou mijn adres (in het hoge noorden) geven? Dan kan je er daar wel 1 heen sturen.
        Website: cameraobschuura.nl
        Twitter: @CameraObSchuura
        FaceBook: Cameraobschuura

        Comment


        • #5
          Re: overdreven....?

          Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
          zal ik jou mijn adres (in het hoge noorden) geven? Dan kan je er daar wel 1 heen sturen.
          Awel... als je lid bent van "het clubje" (maar wel inschrijven tussen 1 en 14 januari) krijg je dat automatisch.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: overdreven....?

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Awel... als je lid bent van "het clubje" (maar wel inschrijven tussen 1 en 14 januari) krijg je dat automatisch.
            Ja en nu is het 15 maart, dus dan moet ik nog 3/4 jaar wachten. Of krijg ik de shoot wel per 1 januari als ik mij nu inschrijf. En dan nog, heb ik niet nr 22 waar de mooie foto's van Bouk niet instaan.
            Website: cameraobschuura.nl
            Twitter: @CameraObSchuura
            FaceBook: Cameraobschuura

            Comment


            • #7
              Re: overdreven....?

              Je kunt je alsnog lid maken, maar voor Shoot geldt de regel: inschrijven tussen 1 en 14 januari; dat heeft met de abonnementen te maken. Intussen eventueel 'ns een los nummer aanschaffen, en zien of dat je bevalt. Ik vermoed inderdaad dat je niet telkens vanuit het 'hoge Noorden' gaat neerdalen voor activiteiten die hoofdzakelijk in Vlaanderen plaatsvinden, maar de VZW biedt nog andere voordelen. Lees daarom ook de link die zowel bouk als ik je gegeven hebben.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: overdreven....?

                Op de site van shoot krijg ik steeds de foute melding en dat mijn gegevens kunnen gestolen worden. Ik krijg ook foute melding als ik foto probeer te uploaden. Vroeger werkte nochtans alles.

                Comment


                • #9
                  Re: overdreven....?

                  Je bedoelt als je naar de Shoot site wilt gaan?
                  Zoiets? Ik heb gewoon boven in de balk op "Shoot" geklikt. Nog een onbeveiligde lijn wellicht.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X