Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Fotograaf voor duivenfotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Fotograaf voor duivenfotografie

    Gezocht:

    Fotograaf voor duivenfotografie

    Ben jij een fotograaf die:

    - op zoek is naar bijbaan
    of
    - op freelance-basis werkt en flexibel is

    Wellicht kunnen wij samenwerken!

    Elk jaar worden er vele sportduiven online verkocht. De duiven worden verkocht aan de hand van een stamboom en een foto die van perfecte kwaliteit dient te zijn!

    Wat een goede duivenfoto maakt, is de fotograaf die ervoor zorgt dat de duif in een perfecte houding gaat staan. Je zult er dus voor open moeten staan om met duiven te werken. Uiteraard zul je een uitgebreide opleiding krijgen waarbij de nadruk zal liggen op de omgang met duiven.

    In ons werk is een seizoenstrend te vinden, waardoor we voornamelijk werk kunnen bieden in de periode van augustus tot en met maart.

    De persoon waar we mee samen willen werken, is iemand die;
    • fotografievaardigheden goed beheerst (techniek, compostie, belichting etc.)
    • klantvriendelijke omgangsvaardigheden heeft
    • bereid is om (internationaal) te reizen
    • engels schriftelijk en mondeling goed beheerst
    • vooral een fijne collega is die we kunnen vertrouwen

    De verdiensten zullen zeer goed zijn en worden in overleg bepaald.



    Uiterlijke datum 3 april 2013 bereikt, reageren niet meer mogelijk.
    Last edited by Krob; 8 april 2013, 18:21.

  • #2
    Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

    foto's maken: ja
    duiven doen poseren: nee
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

      foto's maken: ja
      duiven doen poseren: nee
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

        Niet dat ik zin heb om duiven te fotograferen, maar waarom die leeftijd van 20-30 jaar, kan een oudere fotograaf dan geen duiven meer fotograferen?
        Kan een vrouw ook geen duiven fotograferen?

        Eén van mijn collega's op het werk is ook "duivenmelker", en die heeft ook al eens gevraagd of ik foto's zou kunnen maken van zijn duiven, maar ik heb er niet veel interesse voor.
        Het is, als je niets van duiven kent, ook niet zo simpel om ze te laten poseren voor de camera.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Niet dat ik zin heb om duiven te fotograferen, maar waarom die leeftijd van 20-30 jaar, kan een oudere fotograaf dan geen duiven meer fotograferen?
          Kan een vrouw ook geen duiven fotograferen?
          t is in nederland, anders was het al in het centrum gelijke kansen.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

            Bedankt voor het opmerken, bij deze is het aangepast.
            Wat betreft de leeftijd, we kiezen ervoor om in een bepaalde leeftijdscategorie te zoeken ivm. onze bedrijfscultuur en uitstraling.

            En inderdaad Bart, het is absoluut niet gemakkelijk om een duif zomaar goed te laten poseren. Echter, wanneer je dit goed in de vingers krijgt, is het een leuke uitdaging.

            We hopen dat we er mensen zijn die dit eventueel leuk vinden om te doen. De job die we bieden is een zeer mooi combinatie van reizen, klantcontact en fotograferen binnen een sterk groeiend bedrijf. Er zijn vast mensen die dit zien zitten, dus mocht u hiervan mensen kennen, geef gerust deze link door.

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

              zijn jullie dit:

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                Oorspronkelijk geplaatst door Krob Bekijk bericht
                Bedankt voor het opmerken, bij deze is het aangepast.
                Wat betreft de leeftijd, we kiezen ervoor om in een bepaalde leeftijdscategorie te zoeken ivm. onze bedrijfscultuur en uitstraling.

                En inderdaad Bart, het is absoluut niet gemakkelijk om een duif zomaar goed te laten poseren. Echter, wanneer je dit goed in de vingers krijgt, is het een leuke uitdaging.

                We hopen dat we er mensen zijn die dit eventueel leuk vinden om te doen. De job die we bieden is een zeer mooi combinatie van reizen, klantcontact en fotograferen binnen een sterk groeiend bedrijf. Er zijn vast mensen die dit zien zitten, dus mocht u hiervan mensen kennen, geef gerust deze link door.
                Ik ben 37 jaar dus jammer genoeg te oud. Ik voel me wel nog 25 jaar maar dat zal niet tellen zeker. Als je iemand nodig hebt voor in te springen. Je mag altijd kijken op www.fotodirk.be. Daar staat een foto van mij op mijn homepage. Ondertussen is mijn baard geschoren en zie ik er veel jonger uit.
                Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                  33, maar wel interesse ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                    Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                    Ik ben 37 jaar dus jammer genoeg te oud. Ik voel me wel nog 25 jaar maar dat zal niet tellen zeker. Als je iemand nodig hebt voor in te springen. Je mag altijd kijken op www.fotodirk.be. Daar staat een foto van mij op mijn homepage. Ondertussen is mijn baard geschoren en zie ik er veel jonger uit.
                    Baja how, met baard is't ok wi.
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Krob Bekijk bericht
                      .... Wat betreft de leeftijd, we kiezen ervoor om in een bepaalde leeftijdscategorie te zoeken ivm. onze bedrijfscultuur en uitstraling.


                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                        Je mag er dus wel aan beginnen als je 30 bent, maar op je 31ste verjaardag moet je op zoek naar een andere job...

                        In Belgie hebben ze wat dat betreft volgens mij een net iets strengere wetgeving (dat hoop ik toch).
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                          Uiterlijke datum bereikt, reageren niet meer mogelijk.
                          Last edited by Krob; 8 april 2013, 18:22.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                            Oorspronkelijk geplaatst door Krob Bekijk bericht
                            Bij nader inzien is de omschrijving aangepast. Eenieder die werkelijk geïnteresseerd is, kan een motivatie schrijven aan: info@pigeonphotography.nl. Uiterlijke datum is 3 april 2013.
                            Flexibiliteit is een must gezien de flexibiliteit van het bedrijfscultuur.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht: Fotograaf (m, 20-30 jaar) duivenfotografie

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Je mag er dus wel aan beginnen als je 30 bent, maar op je 31ste verjaardag moet je op zoek naar een andere job...

                              In Belgie hebben ze wat dat betreft volgens mij een net iets strengere wetgeving (dat hoop ik toch).
                              Ja onze wetgeving is strenger .
                              Maar ik snap de redenatie wel... (maar dat moet je al zeker niet zeggen, selecteer dan achteraf wie wel binnen uw bedrijfscultuur past, vele mensen zijn nu al afgeschrikt door zo'n bedrijfspolitiek!)

                              Comment

                              Working...
                              X