Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panoramafoto's afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panoramafoto's afdrukken

    Bestaat er ergens de mogelijkheid om panoramafoto's te laten afdrukken?


    Bedankt,
    Bart
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

  • #2
    http://www.photobox.ie./
    Ik heb eens 3 panoramafoto's laten afdrukken op 1 A2. Het resultaat is heel goed.
    Ik heb niet gekozen voor de afmetingen die mogelijk waren omdat ik te veel verloor van mijn pano.

    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

    Comment


    • #3
      ALs je naar een winkel gaat met een Fuji Frontier kunnen ze dit normaalgezien (mits een beetje goede wil) afdrukken.

      Some stuff

      Comment


      • #4
        volgens mij kan je bij foto rembrandt www.fotorembrandt.be in merksem (antwerpen) foto's laten afdrukken op elk formaat je wenst ,je moet je licht eens opsteken op hun site en hen eens een mailtje sturen .is een zeer bekende winkel met zeer goede en professionele bediening.

        groetjes yves.

        Comment


        • #5
          Als je anders nog ergens een tektronix phaser 600 kunt vinden no problems.

          In het epson gama zijn er ook enkele printers waarbij je op rollen kunt afdrukken, en daar is het ook mogelijk om panoramafoto's mee af te drukken.... Maar het prijskaartje hiervan, rol en inkt....
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Originally posted by FotoFré
            ALs je naar een winkel gaat met een Fuji Frontier kunnen ze dit normaalgezien (mits een beetje goede wil) afdrukken.
            Bij Nelissen In Mechelen zijn ze vol goede wil. Darr drukken ze mijn pano's in een formaat van 10 op 25 cm. Ik dacht 90 cent per stuk.

            Comment


            • #7
              Uiteraard kan je Panobeelden laten afdrukken, de vraag is hoe groot? Want voor mij is een pano van 10 X 25 geen pano hé. Als mogelijk bugetvriendelijke oplossing zou ik overwegen om in Photoshop de pano's samen te brengen naar een beeld van bijvoorbeeld 50 X 70 cm dan zou je daar mogelijk 4 pano's op krijgen van 12 X 70 cm. Je laat dan 1 beeld afwerken van 50 x 70 en je snijdt je beelden daarna los van elkaar met liniaal en breekmes. Indien nog beter en groter wenst kan je je beelden op formaat brengen zoals je zelf wil en het binnebrengen bij een vaklabo, Je gaat dan kwaliteit ontvangen, maar er ook voor betalen.
              Goed adres voor professioneel werk in alle formaten: Milo Profilab op de Duffelsesteenweg in Kontich.

              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Ik doe het inderdaad zoals beschreven door Digipics... Bij Hema kan je nu ook al vergrotingen laten afdrukken t/m 50x75cm. Ik heb daarop een afbeelding in photoshop gemaakt met die verhoudingen, daar 2 pano's ingeplakt die per stuk de verhouding 25x70cm zouden moeten hebben.
                De overige 5cm in de breedte met zwart opgevuld en verstuurd naar Hema. Binnen 3 daagjes klaar voor <10 euro.

                Vervolgens met hobbymes en lineaal/recht stuk hout o.i.d. de pano's losgesneden en voilá, voor 4,50 euro per stuk een pano van 25x70cm...
                www.lowspark.nl

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor de reacties, ga er eens een paar proberen !!!
                  Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                  www.bartvo.be

                  Comment

                  Working...
                  X