Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vind ik natuurlandschappen rond antwerpen..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar vind ik natuurlandschappen rond antwerpen..

    Allereerst; ik hoop dat ik dit hier het juiste forum voor is - indien niet, mijn excuses.

    Ik ben op zoek naar een natuurlandschap, liefst in de provincie antwerpen of omstreken, waar ik me eens goed zou kunnen uitleven met m'n fototoestel.

    Ik zocht eerder naar een mooi "weids" (voor zover dat in Vlaanderen mogelijk is) landschap met wat heuvels en hier en daar een boom, dan naar één bepaalde soort insect of bloem, daar heb ik niet zo veel aan met m'n goedkoop digitaaltje - macro's krijg ik er niet scherp mee.

    Alvast bedankt bij voorbaat, en nog een fijne pinksteren

  • #2
    Heide Kalmthout?

    Haven > Antwerpen?

    --Onbekend gebied maar ideaal wat je zoekt is de weg Berendrecht, Zandvliet, grens?>over > Woesdrecht en Hogerheide + omgeving...

    Je kaart en x-drive zitten nu wel vol


    Comment


    • #3
      Wat dacht je van het verdronken land van Saaftinge: lekker wijds, en een uitgebreide fauna. Ik weet alleen niet of je er op mag zonder toestemming of gids. Is volgens mij een natuurreservaat, met vogelbroedplaatsen e.d.

      Nog:
      De Kalmthoutse Heide
      De streek rond Wintham, Hingene, Mariekerke, Bornem, Buitenland... prachtig gewoon!
      De streek rond Klein Willebroek

      Iets verder:
      Het Zwin
      De Voerstreek
      ...

      Groeten,
      Marco
      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
      Scott Adams

      Comment


      • #4
        Zéér bedankt Markali & Teddy-Bear, ik ga meteen eeens wat informatie & NMBS treinregelingen opzoeken..

        ..die 30GB X-Drive moet toch ooit eens van pas komen

        Comment


        • #5
          In Hoboken heb je een natuurgebied aan de oevers van de Schelde.

          Hierdoor loopt een wandeling uitgewerkt door de vzw natuurpunt.
          Er lopen paarden in het gebied.

          Comment

          Working...
          X