Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

    Voor een fotoproject zoek ik een bushokje dat kan worden getransporteerd met een aanhangwagentje (de- en terug monteren is geen probleem) of het type paal dat een halte symboliseert (je weet wel met uurrooster en teken "bus" bovenaan). Er moeten ergens "kerkhoven" van dit soort wegmeubilair bestaan maar waar ???? Bellen of mailen naar de lijn verloopt niet al te vlot om dit soort informatie vast te krijgen
    Mocht er iemand van bij de lijn dit lezen en het antwoord weten : graag
    Tips met alleenstaande bushokjes enzo zijn wel leuk maar niet relevant. De bedoeling is dat het hokje en of paal worden ingepland in een bos en veld.
    Wie kan me helpen ?

    Alvast bedankt op voorhand.

    Tjerri

  • #2
    Re: Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

    de gemeente(of stad) contacteren, meestal wordt plaatsen en verwijderen van bushokjes en palen door de gemeentes uitgevoerd. Ik werk voor een gemeente en wij moeten dit geregeld doen. mischien dat je van hen zo'n paal mag "lenen".
    zo'n bushokje demonteren is overigens niet zo simpel. vooral de betonnen blok eraf krijgen.

    jeff
    11-300mm
    jeff heylen

    Comment


    • #3
      Re: Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

      Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
      de gemeente(of stad) contacteren, meestal wordt plaatsen en verwijderen van bushokjes en palen door de gemeentes uitgevoerd. Ik werk voor een gemeente en wij moeten dit geregeld doen. mischien dat je van hen zo'n paal mag "lenen".
      zo'n bushokje demonteren is overigens niet zo simpel. vooral de betonnen blok eraf krijgen.

      jeff
      Gemeentedienst staat op het programma vanmiddag ;-)
      Die beton ? Als het een gegoten plateauke is zal het pijn in de rug doen ja ... Sommige hokjes staan echter per paal in de grond gegoten, daar dacht ik eerder aan.
      Bedankt voor de input. Als het iets wordt laat ik hier nog iets weten.

      Slu !

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

        Een tijdje geleden stond er 10-tallen op een verlaten terrein naast de Schaarbeeklei in Vilvoorde, toen we daar vorige week passeerden was alles weg en was het een bouwwerf geworden... dus is niet echt een hulp, sorry

        Comment


        • #5
          Re: Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

          Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
          Een tijdje geleden stond er 10-tallen op een verlaten terrein naast de Schaarbeeklei in Vilvoorde, toen we daar vorige week passeerden was alles weg en was het een bouwwerf geworden... dus is niet echt een hulp, sorry
          Doeme ... Misschien vind ik ze deze middag wel bij de stadsdiensten van Vilvoorde terug. Ben van Vilvoorde :-)

          Tjerri

          Comment


          • #6
            Re: Bushokje / Busstop / Signalisatiepaal

            Ze blijken nu verplaatst te zijn achter de oude Renault gebouwen. Ik heb ze dit weekend gezien vanuit de trein van Vilvoorde richting Brussel.
            Vanaf de Schaarbeeklei ga je richting Woluwelaan (onder de Brug van Renault zelf door), dan zou het op een 'leeg' terrein moeten zijn aan je rechterkant.

            Succes.

            Comment

            Working...
            X