Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online shoppen. Tip voordelige onlinewinkel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online shoppen. Tip voordelige onlinewinkel.

    Even mijn ervaring delen ivm online shoppen naar een digitale camera.
    Samen met een collega was ik op zoek naar een digitale camera. Ik had een bepaald model (Olympus C765-UZ) in het achterhoofd maar de meeste prijzen stonden me niet aan (>549 euro meestal).
    Toen kregen we het idee om hem eventueel in Duitsland te bestellen of zelfs te gaan halen. De meeste online shops verzenden de camera (die daar tot 200 euro goedkoper bleek te zijn) enkel als er eerst betaald werd (overschrijving, geen VISA). Het idee om even over en weer te rijden was geboren. Bij de zoektocht naar een winkel in Aken, of zelfs Keulen, zijn we toen echter op http://www.digitalo.de gestoten. Deze winkel kon leveren onder rembours, betaling bij levering dus. De bestelling werd geplaatst en toen was het wachten geblazen.
    5 dagen later stond UPS aan onze firma met het gewenste materiaal (2 camera's - olympus en fuji - geheugen en opbergtas) aan de voordelige extrakost van 27 euro.

    Als er mensen zijn die een bestelling overwegen, denk eens aan deze winkel, want over de service heb ik niet te klagen gehad... over de camera trouwens ook niet

  • #2
    Bedankt voor de tip, ik ken er ook nog 1: www.foto-mundus.de
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

    Comment


    • #3
      't hangt dus ook weer van kamera tot kamera af, 'k heb mijn d-70 in belgie goedkoper gehad... Ne mens moet toch uitkijken voor hij iets koopt.
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        wow, de 300d(kit) blijkt hier nog 30€ goedkoper te zijn dan bij top-foto.
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment

        Working...
        X