Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

    Eindelijk is het ook in België zo ver
    Tijd om dus een aantal mooie lenzen of body's te gaan kopen!

    Nu dat er korting is ga ik denk ik voor een D7000 + 18-200 VR 2 ga gaan.
    Ik denk dat die nu wel onder de 1200 euro zal zijn.

    Let op het is 21% BTW die vervalt, geen 21% korting.
    Het is ongeveer 17,5% korting.

    Nog mensen die iets nieuws gaan kopen? (Of die het door deze actie overwegen)

  • #2
    Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

    Ik hoop voor je dat er geen uitzonderingen zijn gemaakt in de actievoorwaarden Telkens als Mediamarkt of Saturn hier in de buurt dergelijke acties hebben is er altijd een hele waslijst aan artikelen die niet meetellen Saturn heeft in NL nu op dit moment ook weer zo'n actie, namelijk 15,- korting per 100,- besteding. Maar bijv. al het serieuze fotoapparatuur is uitgesloten:

    Sony: RX1, RX100, HDR-AS15, A65, A77, A99, Nex-6 en Nex-7, Nex-VG900, Nex-VG30
    Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
    Canon: EOS 1D, 5D, 6D, G1X, G15 en alle L-lenzen.
    Fujifilm: Finepix X100-serie, XPRO1-serie en X-E1-serie
    Sigma
    JVC: GC-XA1
    Nikon: D800 en lenzen boven de € 1300
    Samsung: WB850, NX20, NX210, NX1000, Galaxy Camera
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

      In de actievoorwaarden staat niks over fotografie producten...
      Ik zou alleszins niet onder de actievoorwaarden van Saturn vallen



      Ik koop trouwens liever in België dan 2,5u onderweg te zijn naar Rotterdam

      Edit: accessoires gelden niet dus ik denk dat geheugenkaartjes en statieven buiten deze actie vallen.

      Comment


      • #4
        Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

        Ik heb afgelopen week nog in MM Schoten geweest, met de prijzen die daar aan de lenzen en body's hingen kun je best wat korting gebruiken.....
        D800 en een goed glasservies

        Comment


        • #5
          Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

          Bedankt Pangea om ons op de hoogte te brengen van deze actie! Ik overweeg al een tijdje om een 5D Mark 3 te kopen, maar bij digicamshop kost hij zelfs nog 2.859 euro. Stel dat hij in de Mediamarkt 2.999 euro kost, dan zou hij met deze actie slechts 2.479 euro (afgerond) kosten. Een, voor mij, aanvaardbare prijs.
          Last edited by jocau; 2 maart 2013, 14:52.
          550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

          Comment


          • #6
            Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

            Net even gebeld naar Mediamarkt Hasselt. De Canon EOS 5D Mark 3 body doet niet mee aan deze actie (kost daar momenteel trouwens 3.059 euro). 't Was te mooi om waar te zijn.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

            Comment


            • #7
              Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

              Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
              Net even gebeld naar Mediamarkt Hasselt. De Canon EOS 5D Mark 3 body doet niet mee aan deze actie (kost daar momenteel trouwens 3.059 euro). 't Was te mooi om waar te zijn.
              Goh, dat verbaast me nou weer niks hè Altijd hetzelfde met die dozenschuivers

              Vind het antwoord van Mediamarkt Hasselt wel zeer discutabel trouwens, in de voorwaarden van de actie staat deze uitzondering namelijk nergens vermeld. Terwijl er toch wel een hele waslijst aan uitzonderingen op staat.... (ik zou er geloof ik nog eens een telefoontje aan wagen als ik jou was, en ze met dit feit om de oren slaan )
              www.indetailfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                Goh, dat verbaast me nou weer niks hè Altijd hetzelfde met die dozenschuivers

                Vind het antwoord van Mediamarkt Hasselt wel zeer discutabel trouwens, in de voorwaarden van de actie staat deze uitzondering namelijk nergens vermeld. Terwijl er toch wel een hele waslijst aan uitzonderingen op staat.... (ik zou er geloof ik nog eens een telefoontje aan wagen als ik jou was, en ze met dit feit om de oren slaan )
                Ik was ook een beetje verbaasd toen ik het hoorde. Ik zag namelijk ook niets vermeld staan over spiegelreflextoestellen bij de uitzonderingen (camera-accessoires staan wel vermeld bij de uitzonderingen)...
                550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                Comment


                • #9
                  Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                  Verplaatst naar geschikter forum . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                    Misschien gewoon proberen aan de kassa? Kan je nog altijd weigeren te betalen als ze de korting niet geven?
                    Aan de telefoon weigeren is namelijk makkelijk

                    Comment


                    • #11
                      Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pangea Bekijk bericht
                      Misschien gewoon proberen aan de kassa? Kan je nog altijd weigeren te betalen als ze de korting niet geven?
                      Aan de telefoon weigeren is namelijk makkelijk
                      Ik heb ze daarstraks nog een mailtje gestuurd waarin ik de situatie uitgelegd heb. Binnen 2 werkdagen zouden ze reageren volgens de mail... Misschien ga ik woensdag eens langs om te zien hoe de vork nu juist in de steel zit...

                      Ik zie dit trouwens nog op de actie pagina staan:

                      Op woensdag 6 maart, donderdag 7 maart, vrijdag 8 maart en zaterdag 9 maart betaalt Media Markt voor u de BTW.
                      Ga nu naar uw favoriete Media Markt vestiging bij u in de buurt.
                      Alle getoonde prijzen in onze winkels zijn inclusief BTW-voordeel.
                      Misschien toch maar eens binnenspringen op woensdag 6 maart om te zien of de 5D Mark 3 echt niet meedoet aan de actie...
                      Last edited by jocau; 2 maart 2013, 23:40.
                      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                      Comment


                      • #12
                        Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                        Als't in de buurt is zou ik ook gewoon eens langsgaan en kijken hoever je komt. Vorig jaar had de Saturn in NL een vergelijkbare actie en toen was de 5DIII toch wel echt expliciet uitgesloten, stond ook zo in de voorwaarden.
                        www.indetailfotografie.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                          Als't in de buurt is zou ik ook gewoon eens langsgaan en kijken hoever je komt. Vorig jaar had de Saturn in NL een vergelijkbare actie en toen was de 5DIII toch wel echt expliciet uitgesloten, stond ook zo in de voorwaarden.
                          't Is een half uurtje rijden (van thuis uit) en van mijn werk uit 10 minuten, maar ben van plan om woensdag een dagje verlof te nemen. Dan ben ik zeker vroeg daar, want blijkbaar is de actie enkel geldig op stockmodellen en dus niet op toestellen die besteld moeten worden.
                          550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                          Comment


                          • #14
                            Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                            FWIW .. ik zie hier net hun reclamespot op een bekende kleurende TV zender en daar staat ook het fotomateriaal bij .. of daar nu uitzonderingen op zijn weet ik niet maar de spot laat uitschijnen dat die er niet zijn ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

                              Na mijn telefoontje van zaterdag, heb ik hen ook nog eens gemaild. De 5D Mark 3 is inderdaad uitgesloten van de actie. Hun voorwaarden zijn ondertussen aangepast. Dus toch te mooi om waar te zijn.

                              Geachte,

                              na controle met firma Canon is bevestigd dat de Eos 5D Mark 3 niet in aanmerking komt voor de aktie.
                              De website wordt elk moment aangepast.

                              Onze excuses voor de ongemakken.

                              Met vriendelijke groet.

                              Mediamarkt Hasselt.
                              550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                              Comment

                              Working...
                              X