Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een softboxvraag...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook een softboxvraag...

    Ik ben hier ook met mijn vraag... heb verschillende andere topics gelezen, maar wil me er niet in mengen met mijn eigen vraag.
    Ik ben gestart met babyfotografie, ik kreeg van iemand een linkje naar een goedkope softbox.
    Maar mijn frank viel dat er daar geen flitser inzit.

    Nu is mijn vraag, kan ik dat allemaal fabriceren voor zo'n kleine 100e?
    Ik zag bv dit : klik, kan ik dat dan in een softbox steken? Waarschijnlijk niet
    want softboxen hebben toch schroefdraad?

    Mijn doel is om hier een klein studiootje te maken, en een softbox boven de baby te plaatsen, heb ik geen staander, hang ik die wel ergens aan't plafond.
    Ik neem aan één softbox wel genoeg is natuurlijk. Voor zo'n klein bolleke.

    Ik heb totaal geen ervaring met flitslicht, ik heb er wel al veel over gelezen en ben ook bereid verder te lezen en te doen.
    Maar mijn start is niet goed. Hoop jullie mij wat op weg willen helpen?


    Hartelijke merci alvast.
    Jill.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Ook een softboxvraag...

    heb je de sticky al gelezen? click

    waarom wil je een softbox? waarom geen paraplu? click

    wil je zacht light? click

    en er is ook een sticky voor flashes... click
    Last edited by d_oracle; 25 februari 2013, 11:49.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Ook een softboxvraag...

      Ik was net aan het neuzen in de sticky, alsook in andere topics door jouw aangemaakt, maar als je er nog niets van kent is het begrijpend lezen niet zo makkelijk.