Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SKiFiLM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SKiFiLM

    eeste keer video editing,
    gefilmd met gopro hero3 black, geedit met final cut pro X

    Skifilm Vaujany - Alpe d'Huez Shot with GoPro Hero3 Black edited with Final Cut Pro X Music: DJ Fresh - 'Gold Dust' (Shy FX Re-Edit)



  • #2
    Re: SKiFiLM

    Eerlijk gezegd en bekend: de eerste seconden dacht ik dat het weer zo'n youtube filmpje was met flauwe kul. Allhoewel op Vimeo .
    Gelukkig was de muziek meeslepend en levendig. En de humoristische toetsen worden goed gesmaakt.
    Bij nader inzien is het een prachtige gemonteerde film waar er veel bij nagedacht is, heel dynamisch en leuke humor. En met mooie beelden.
    Met veel plezier heb ik die film helemaal uitgekeken.
    Proficiat!
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: SKiFiLM

      knap gedaan en op ne 27 inch mac op volle resolutie prachtige film
      Groetjes Rudy
      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

      Comment


      • #4
        Re: SKiFiLM

        Knap werk Jeroen,
        Hoewel ik geen sneeuw en winterman ben, heb ik toch genoten van je skifilm.
        De muziek vind ik een goede keuze en ook het camerawerk, maar ja daar is die GoPro uitermate geschikt voor.
        De versnelling af en toe is een goede toevoeging evenals het trucje met de ski.
        Vlotte montage en het introductie beeld zoals je het hier ziet, het spat er van af.

        Groet Remos

        Comment


        • #5
          Re: SKiFiLM

          Merci Heel blij met de positieve reacties!

          Comment


          • #6
            Re: SKiFiLM

            Leuke shots. Veel uitgeprobeerd. Vlot gemonteerd maar toch "less is more" soms.
            Dacht dat je de cam ook eens op stick hebt gemonteerd?
            Doe zo voort!
            http://www.stich.be

            Comment


            • #7
              Re: SKiFiLM

              wel dat vind ik nu eens een leuk, aandachtstrekkend filmpje, dynamisch, onderhoudend.....
              heb het tot het einde uitgekeken, goed gebracht
              groetjes aline

              Comment

              Working...
              X