Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MAC probleempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MAC probleempje

    Hallo,

    sinds ik nu met MAC werk kan ik niets meer posten via photobucket. Bij windows kon je de img code "ctrl c" doen en dan tevens plakken, maar vind bij MAC mijne weg niet direct.
    Hoe moet je dit aanpakken?

    groet
    Jim
    Running is a way of living..

  • #2
    Re: MAC probleempje

    Als ik alle berichten mag geloven, zij er geen problemen met MAC en ligt alles aan de "ramen".....
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: MAC probleempje

      werkt net hetzelfde als windows alleen drukt je op een Mac de commandtoets in !

      cmd+c = kopieren
      cmd+v = plakken

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: MAC probleempje

        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        werkt net hetzelfde als windows alleen drukt je op een Mac de commandtoets in !
        +1

        cmd toets ipv ctrl gebruiken
        Grt, Amaat
        The fun begins where the road ends
        BD Lidnummer : BD2057BE

        Comment


        • #5
          Re: MAC probleempje

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Als ik alle berichten mag geloven, zij er geen problemen met MAC en ligt alles aan de "ramen".....
          Blijkbaar was het een pebkac... daar kan een os niets aan veranderen hoor
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: MAC probleempje

            Dank allen -)
            Running is a way of living..

            Comment


            • #7
              Re: MAC probleempje

              En denk eraan: MAC = Media Access Control, terwijl Mac = short for Macintosh.
              Switchers hebben typisch die problemen die jij hebt (Ctrl bij PC is Cmd bij Mac), maar je kunt hier altijd met je vragen terecht.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X