Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto('s) Dany verlinden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto('s) Dany verlinden

    Hallo,
    ik ben zoals iedereen al waarschijnlijk weet een trouwe club brugge fan.
    Gisteren was het de laatste thuiswedstrijd van onze doelman Dany Verlinden.
    Nu was mijn vraag of er mij niemand een mooie foto kan bezorgen van gisteren van Dany die uitbarst in tranen of iets anders?
    Er waren genoeg (pers)mensen,fotografen,... aanwezig,ik hoop dat er hier ééntje tussen zit en mij eventueel een mooie kan sturen aub.

    Ik dank jullie bij voorbaat

    Edit door de Moderator: verplaatst naar het Algemeen forum waar deze topic beter op z'n plaats is.

    Willy
    member of Han Fan Clan
    You'll Never Walk Alone

  • #2
    Waarvoor zou je 'm willen gebruiken? Normaal gezien is de baste fotograaf van KvWVL altijd aanwezig in het stadion. Zou 'm even kunnen vragen of hij een foto wil doorsturen... maar 't hangt er vanaf of 'k hem tegen het lijf loop in de redactie.

    Greetz
    TOM
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

    Comment


    • #3
      Op de officiële site staat alvast een mooie http://62.250.9.70/Fotoreportages/dany/7.jpg

      Het was een avond van gemengde gevoelens daar in het JB. De dag na de match had ik zowaar het gevoel dat we een nederlaag hadden opgelopen. Ook al wonnen we met 3-0.

      Een foto van Dany opgetild door ploegmaats terwijl hij z'n tranen de vrije loop laat vlak bij z'n wissel... dat komt hier bij me op de schouw. Nu alleen nog eentje kunnen vinden natuurlijk.
      --
      Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
      And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

      Comment


      • #4
        Een schouw vinden
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Originally posted by CooMa
          Een schouw
          schouw2 (de ~)
          1 stookplaats
          2 schoorsteenmantel
          3 [Belg., niet alg.] schoorsteen
          4 oude vissersboot met platte voor- en achterkant
          5 platte schuit om personen mee over te zetten
          6 overzetplaats

          ... aan u de keuze
          --
          Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
          And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

          Comment

          Working...
          X