Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips fotolocatie's West-Vlaanderen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips fotolocatie's West-Vlaanderen ?

    Ik had graag wat tips gekregen betreft fotolocatie's in WVL (of evt een website of topic hierover), regio kust - Brugge - Roeselare enz ...
    Gelieve dit topic niet te verplaatsen aub, dit is de meest geschikte plaats waar veel modelfotografen aanwezig zijn en mij tips kunnen geven, alvast bedankt!

  • #2
    Re: Tips fotolocatie's West-Vlaanderen ?

    Ik begrijp de vraag niet: je kunt - met wat creativitieit - van alles toch een model shoot fotolocatie maken?

    De topic-onderdelen zijn er voor iets. Als iedereen naar zijn zin zijn topics ergens post, mja, waarom dan nog onderverdelingen. Fin, my 2 cent.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Tips fotolocatie's West-Vlaanderen ?

      ik zie ook persoonlijk niet waarom dit topic hier zou 'moeten' blijven staan.
      vermoed dat dit is omdat je hier hoopt op meer reacties eerder dan in het andere sub-fora ervoor.

      nu om op je vraag te antwoorden, elke locatie kan een locatie zijn voor modellenfotografie.
      het hangt er allemaal vanaf wat je wilt. daarmee bedoel ik welk concept je gaat uitwerken, welke outcome je wenst, ...
      hoe langer ik ermee bezig ben, hoe minder 'speciale' locaties je eigenlijk nodig hebt om iets te 'betekenen', toch voor de 'gewonere' modellenfotografie.
      zijn het natuurlijk specifiekere concepten die een specialere / aangepaste settings vereisen, dan moet je natuurlijk op zoek gaan maar in regelmatige gevallen moet je gewoon even verder kijken dan je met je 'standaard' ogen kijkt. dit komt ook door na te denken en ook ervaring die je gaat opbouwen.

      bij mij is het nu eerder omgekeerd, ik pas 'mijn' stijl deels aan aan de locatie waar ik me bevindt, dit compositie-gewijs gesproken alsook enigzins het spelen met extra licht & de scherptediepte / onscherpte / bokeh
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: Tips fotolocatie's West-Vlaanderen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
        ...
        Gelieve dit topic niet te verplaatsen aub, dit is de meest geschikte plaats waar veel modelfotografen aanwezig zijn en mij tips kunnen geven, alvast bedankt!
        1.5 Forumreglement

        Om alles in goede banen te leiden en het forum leefbaar te houden werd dit uitgebreide forumreglement opgesteld. Het bevat heel wat nuttige informatie zoals afspraken over forumgebruik in het algemeen, aanbevelingen voor het plaatsen van foto’s, en specifieke richtlijnen over wat mag en niet mag.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Tips fotolocatie's West-Vlaanderen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
          Ik had graag wat tips gekregen betreft fotolocatie's in WVL (of evt een website of topic hierover), regio kust - Brugge - Roeselare enz ...
          Gelieve dit topic niet te verplaatsen aub, dit is de meest geschikte plaats waar veel modelfotografen aanwezig zijn en mij tips kunnen geven, alvast bedankt!
          Moderator Note: Verplaatst naar Algemeen, omdat de Fotohoek nu eenmaal niet dient om vragen als deze te stellen, wel om foto's te laten zien.
          De verwijzing blijft nog 24u staan.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X