Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site beoordeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Site beoordeling

    Ik ben sedert kort gestart als freelance fotograaf in hoofdberoep.
    Nu heb ik mijn site een makeover gegeven omdat ik wou dat ij wat professioneler overkwam.

    Portofolio moet nog aangepast worden in de eerste 2 weken, daar wordt momenteel aan gewerkt.
    Bovenaan naast Contact moet nog een link bijkomen genoemd Clients, die zal doorverwijzen naar een online portofolio die met paswoord beveiligd is waar ik de klanten hun foto's digitaal gaan stockeren zodanig dat ze ze zelf ook kunnen downloaden.

    Contact pagina moet nog naar engels veranderen.
    maar tgaat hem nu vooral over die hoofdpagina, de layout, de kleuren, enzovoort.

    http://fotografiedavid.be/

    grtz david

  • #2
    Re: Site beoordeling

    das mooi, maar ik hou ook wel van zwart.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Site beoordeling

      Het is overwegend mooi maar bij mij tergend langzaam. Als liefhebber van
      fotografie wel, maar ik geloof niet dat ik als potentiële klant het geduld zou
      kunnen opbrengen.

      Comment


      • #4
        Re: Site beoordeling

        Het lettertype van de "H1" tags vind ik niet passen bij de rest v/d site.

        Comment


        • #5
          Re: Site beoordeling

          Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
          Het lettertype van de "H1" tags vind ik niet passen bij de rest v/d site.

          euh als ik eens wist welke de H1 tags waren dan kon ik het laten veranderen
          zijn dat de menu lettertypes bovenaan? zoals home, portofolio, contact en clients?

          grtz david

          Comment


          • #6
            Re: Site beoordeling

            Stijlvol en ingetogen design. Mooi visitekaartje
            beetje traag van inladen, zal wel komen door de viewer.
            mss foto iets minder zwaar maken.

            david, denk dat hij doelt op font geneva.

            grts
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

            Comment


            • #7
              Re: Site beoordeling

              Ik volg Louis van dat langzame, wij gaan dieper kijken omdat we het zelf graag doen, maar klanten werpen 'een blik'.
              Verder goed en mooi wi.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Site beoordeling

                Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                euh als ik eens wist welke de H1 tags waren dan kon ik het laten veranderen
                zijn dat de menu lettertypes bovenaan? zoals home, portofolio, contact en clients?

                grtz david
                Ow sorry , nee dat zijn de titels met het klassieke lettertype "portfolio, people, press,..."

                Comment


                • #9
                  Re: Site beoordeling

                  ik heb je net een mailtje gestuurd via je site over de inhoud van je biopagina
                  succes met de nieuwe stap in je loopbaan.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Site beoordeling

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    ik heb je net een mailtje gestuurd via je site over de inhoud van je biopagina
                    succes met de nieuwe stap in je loopbaan.

                    hmm niet aangekomen hoor, begrijp niet hoe het komt dat hij wat aan de trage kant is, heb vorig week de hosting verplaatst omdat die pokketraag was (ging via one.com) hmm eens kijken waar probleem ligt.

                    Charles, die biopagina moet ook nog aangepast worden.

                    grtz david

                    Comment


                    • #11
                      Re: Site beoordeling

                      Ik zou thuis eens moeten kijken op mijn "gemak",
                      maar ik vermoed dat er heel wat javascript draait op de website...
                      om foto's extra te beveiligen, voor sliders her en der.

                      Als dit zo is,
                      dan kan het zijn dat deze javasript het traag laden van de pagina veroorzaakt...
                      en dan kan je hosting daar niets aan veranderen.

                      2é mogelijkheid, te zware foto's? (kon het hier niet direct controleren, niet de juiste tools).
                      Maar kan ook meespelen... sommige slider-scripts proberen eerst alles in te laden om dan pas iets weer te geven...

                      verder ziet het er wel proper uit
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Site beoordeling

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Ik zou thuis eens moeten kijken op mijn "gemak",
                        maar ik vermoed dat er heel wat javascript draait op de website...
                        om foto's extra te beveiligen, voor sliders her en der.

                        Als dit zo is,
                        dan kan het zijn dat deze javasript het traag laden van de pagina veroorzaakt...
                        en dan kan je hosting daar niets aan veranderen.

                        2é mogelijkheid, te zware foto's? (kon het hier niet direct controleren, niet de juiste tools).
                        Maar kan ook meespelen... sommige slider-scripts proberen eerst alles in te laden om dan pas iets weer te geven...

                        verder ziet het er wel proper uit
                        hey koeno alvast bedankt.
                        watvoor javascript toestanden er op die site draaien weet ik niet heb er eigenlijk geen tot nog minder dan geen verstand van

                        ik weet wel dat er een rechtsklik beveiliging opzit om de doorsnee computer gebruiker het iets moeilijker te maken.

                        de foto's die ik gebruik zijn dezelfde als degene die ik hier op BD plaats, dus tussen de 100 e 500kb, dat kan toch niet teveel zijn? ofwel?
                        ik kan ze mss nog kleiner maken maar ben bang dat de kwaliteit achteruit zal gaan, of is dit niet zo belangerijk? ik dacht van wel :S

                        grtz david

                        Comment

                        Working...
                        X