Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D 70 moeilijk leverbaar bij Cam Shop!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D 70 moeilijk leverbaar bij Cam Shop!

    Ik heb mij een tijdje geleden een Nikon D70 met bijhorende Nikkor lens 18/70 besteld.Bij navraag werd tot op heden slechts één toestel bij Cam Shop geleverd.Ik sta momenteel de 25 ste op de wachtlijst . Ik ben momenteel aan het twijfelen om de kit aan te kopen met de Sigma 18/50 en de 55/200 lens. Is hier iemand op dit forum die deze set heeft aangekocht? Alle informatie is zéér welkom.

  • #2
    Ik heb mijn bestelling bij camshop geannulleerd wegens aankoop in america (en ik vond 3 weken geleden al dat iklang moest wachten).

    Ik had wel een mail van hen gekregen waarin zij vertelden dat zij van de invoerder (De Beukelaar neem ik aan) het vriendelijke doch dringende verzoek hadden gekregen om hun prijzen aan te passen (ik had besteld aan 1276€ en het moest 1329 worden. Ik zou hem echter nog aan de afgesproken prijs krijgen. Zit dit verhaal er nu voor iets tussen?
    Wil de invoerder wel leveren aan Cam shop ik weet het niet.
    Als ik dit las was ik wel blij dat ik niet gewacht heb.

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Hoi Walter,

      Heb mijn D70 Body hier in Belgie gekocht samen met een Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di LD macro. Mocht de camera onmiddelijk afhalen en tegen de prijs die vergelijkbaar is met de bekende Duitse aanbieders.

      Persoonlijk vind ik deze Tamron lens een perfect huwelijk met de D70 als all round objectief. Voor een ruimere inzet zoek ik nog een breedhoeklens en heb net een Sigma 135-400 van Spanjaart(forum) gekocht al zij het tweedehands.

      Ben zeer tevreden van de Tamron lens. Ze is F/2.8 over het hele bereik en geeft mooie scherpe foto's. Een tevreden klant kan je ook hier in België zijn en dat hoeft niet echt via een internet shop te zijn. Je hebt zo nog een meerwaarde betreft de service, zeker via een invoerder als De Beuckelaar. De shop waar ik de set kocht staat bij sommige BD'ers hoog aangeschreven.

      Een tevreden D70 gebruiker
      Ron
      D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

      Comment


      • #4
        2 weken geleden mijn D70 body besteld bij De Beukelaer. Hij was uit stock leverbaar. voor de middag besteld... de volgende dag bij mijn fotograaf.

        heel content van het toestel
        www.loft6.be

        Comment


        • #5
          Body is denk ik geen probleem bij camshop, maar kit dat is iets anders..... ik heb deze 2 maand geleden besteld en ik heb ze nu nog altijd niet. Dit weekend heb ik mijn bestelling van de kit omgezet, naar een bestelling van alleen de body.... Laat u tegen het einde van de week wel iets weten of ik de body heb.
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Ik heb een bestelling gedaan op 31/3 voor een D70kit 18-70mm
            Vorige week kreeg ik dit mailtje van camshop:


            Beste Ronald,

            We zijn U zeker niet vergeten.

            Iedere dag zagen we de oren van de kop bij de Belgische invoerder "De Beukelaer".

            Ook wij hopen zo spoedig mogelijk over de nodige D-70 BODY's + 18-70MM te kunnen beschikken.

            Uiteraard houden we U op de hoogte.
            Van zodra uw camera beschikbaar is, zullen we U hiervan verwittigen.

            toch maar afwachten dan?


            Met vriendelijke groeten,
            Ronald
            www.konings.biz

            Comment


            • #7
              Originally posted by appelmooz
              2 weken geleden mijn D70 body besteld bij De Beukelaer. Hij was uit stock leverbaar. voor de middag besteld... de volgende dag bij mijn fotograaf.

              heel content van het toestel
              Begrijp niet hoe het mogelijk is zelf als particulier en toestel bij De Beukelaer te bestellen. Heb zelf gebeld en men heeft mij verwezen naar mijn fotohandelaar. Of ben ik verkeerd ingelicht ?
              Groetjes,
              Pol
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Damned zeg, 'k had zaterdag eens naar foto rembrandt gemailt om te zien of zij de body in voorraad hebben, deze morgen al mail terug gehad, dat hij daar ook niet in voorraad was. Nu 20 minuten geleden mail van foto rembrandt gehad, dat ze al een body binnen hadden, om te zien of ze hem aan kant moesten zetten voor mij.....

                Eens benieuwd of ze deze week bij camshop een body binnen krijgen
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Tja het zo mij ook plezant verbazen als ze daar nu ook ineens een body en de Kit binnenkregen
                  Met vriendelijke groeten,
                  Ronald
                  www.konings.biz

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb bij Grobet (http://www.grobet.be) te Antwerpen de D70 met sigma 18/50 & Sigma 70/300 objectieven gekocht. alle direct leverbaar.
                    Wilde ik de Nikon D70 met originele Nikon objectief, moest ik langer wachten.

                    Dus ik zou zeggen, informeer eens bij Grobet.

                    grz,
                    Guy
                    Nikon D70 - Sigma 18/200 + Sigma 70/300
                    Smile, You've been clicked!

                    Comment


                    • #11
                      de D70 kit staat bij Grobet in de folder voor 1449.
                      vind ik te duur.
                      Met vriendelijke groeten,
                      Ronald
                      www.konings.biz

                      Comment


                      • #12
                        D70 stond enkele dagen terug bij foto Leurs (Knokke) in de etalage. Weet geen prijs niemeer.
                        BD0251BE
                        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                        Comment


                        • #13
                          Awel, ik kom juist van camshop, en weet je wat er voor mij iemand deed, een d-70 met 17-70 kit lens betalen, en er mee naar huis gaan ! Zodus ze leveren wel degelijk uit.

                          Ik heb ook niet echt klagen, zaterdag uit ongeduld, (ik beklaag het me al, maja 'k heb nu de 28-120 afs vr, soit 't moet iets zijn) mijn bestelling van de kit omgezet naar die van de body, gisteren avond al mail, dat de body er was. En daarnet mijn body weesten halen.... Nu nog wachten tot ik gedaan heb met werken, om de batterij op te laden (ga er hier niet aan beginnen)..... en dan is het speeltijd
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment

                          Working...
                          X