Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar studente voor filmreportage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar studente voor filmreportage

    Hallo allemaal

    Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen...

    Ik ben namelijk op zoek naar een studente voor het filmen van een filmreportage op een huwelijksfeest in Antwerpen die hier voor vergoed zal worden... Mocht er iemand geïnteresseerd zijn of ken je iemand in jouw (familie of vriendenkring) laat gerust wat achter van je .

    Bedankt

    Groetjes

  • #2
    Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

    Moderator Note: Off topic antwoorden, zonder toegevoegde waarde, zijn verwijderd. En hier komen vertellen dat je tegen discriminatie bent, of dat je toch niet kunt helpen, wordt beschouwd als off topic.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

      Vertel misschien wat meer: wanneer, hoe lang, vergoeding (want als je een amateur vraagt zal je al niet veel moeten verwachten, ook niet van het eindresultaat). Een huwelijksfeest filmen doe je niet gewoon en volgens mij ook moeilijk alleen (tenzij je een 10tal camera's tactisch kan opstellen). Een huwelijksfilm kost rond de 2000€ (en kan zelfs oplopen tot 10.000'en euro's), zeer belangrijk is dat je iemand aanneemt met voldoende ervaring om uw dag mooi te documenteren, iemand dat alles op voorhand met u doorneemt is al een goede indicatie. Deze mensen hebben grote investeringen gedaan in hun apparatuur en (de meeste) amateurs zullen hier zeker niet aan kunnen tippen.

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

        Ach, PoW, een en ander hangt natuurlijk af van wat je wil; het ziet ernaar uit dat jij meteen voor een Academy Award wil gaan (10tal cameras, 10.000'en euro's! ). Destijds (2001) is mijn huwelijk verfilmd door één amateur, met één camera. Nog pélicule, by the way, en enkel in PP omgezet naar video (later DVD). Resultaat was echt wel behoorlijk, hoor. Voor wat het waar is, hé.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

          Als je elk moment wil kunnen vastleggen is het aangewezen ook camera's op tactische plaatsen te kunnen zetten. 10 is inderdaad wat overdreven, maar ik heb een huwelijksvideograaf eens geholpen en deze had toch naast zijn professionele camera, een 4 tal gopro's en 2 dslr's (dacht dat het D5100's waren) dat we dan opstelden op verschillende plaatsen om tenminste van verschillende hoeken te kunnen filmen. Bij zo'n opstelling kan er al wat creatief en filmachtig uitkomen (wat echt wel het geval was). Deze man kende er ook wel enorm veel van. Ik vroeg hem waarom hij al dat risico nam om zoveel verschillende camera's te gebruiken en hij vertelde me dat dit het verschil is tussen "toffe dvd" en "wow" , het gaf hem ook meer vrijheid om eens wat anders te proberen.
          Ik denk dat deze videograaf wat meer vroeg dan 2000€ voor de hele dag, maar er zijn er zelfs die inderdaad rond de 10.000€ vragen voor de hele dag. (dan is het wel een filmploeg en zo)
          Maar het hangt inderdaad volledig af van wat je wil bereiken. De manier van vraagstellen van de TS, liet me een beetje denken dat het de bedoeling is om zo goedkoop mogelijk iemand te laten komen. (pay less and get nothing)

          Comment


          • #6
            Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

            Oorspronkelijk geplaatst door Ninatje Bekijk bericht
            ..... het filmen van een filmreportage ........
            wat moet ik me daar bij voorstellen.?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              wat moet ik me daar bij voorstellen.?
              grt,bouk.
              Bouk... Ik denk dat er moest staan: Het filmen van .... Of Een filmreportage maken over...
              Daar zou je zelf toch ook op gekomen zijn? Als je akkoord bent, mag de mod deze 2 post's toch wel verwijderen?

              Comment


              • #8
                Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

                Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                Bouk... Daar zou je zelf toch ook op gekomen zijn?
                De gedachte komt bij mij wel vaker op bij zijn posts en bij deze weer. Volgens mij is dit werken aan de postcount en niet het leveren van een nuttige bijdrage aan het forum. Overigens niet bij al zijn posts! Maar ik wilde dit toch een keer gezegd hebben, het valt nogal op.

                Deze post mag overigens net als de vorige 2 door een mod verwijderd worden zoals playerofwar al aangeeft.

                Comment


                • #9
                  Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
                  De gedachte komt bij mij wel vaker op bij zijn posts en bij deze weer. Volgens mij is dit werken aan de postcount en niet het leveren van een nuttige bijdrage aan het forum. Overigens niet bij al zijn posts! Maar ik wilde dit toch een keer gezegd hebben, het valt nogal op.

                  Deze post mag overigens net als de vorige 2 door een mod verwijderd worden zoals playerofwar al aangeeft.
                  Ik denk dat er een heel andere reden achter zit...
                  En alles behalve postcount...
                  even kijken of ik de desbetreffende post terug vind van bouk.
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

                    Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                    Bouk... Ik denk dat er moest staan: Het filmen van .... Of Een filmreportage maken over...
                    Daar zou je zelf toch ook op gekomen zijn? Als je akkoord bent, mag de mod deze 2 post's toch wel verwijderen?
                    nou..je kan toch een film maken over hoe mensen die een film maken te werk gaan.
                    dacht dat je dat bedoelde..
                    sorry hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      nou..je kan toch een film maken over hoe mensen die een film maken te werk gaan.
                      dacht dat je dat bedoelde..
                      sorry hoor.
                      grt,bouk.
                      Zo had ik het zelfs nog niet gelezen , nu je het zegt. Maar ik denk dat dit niet was wat ze bedoelde .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op zoek naar studente voor filmreportage

                        Moderator Note: Maar het wordt wel stilaan tijd dat TS (Ninatje) eens terugkomt, tenzij ze afgeschrikt is door de posts die ik als Mod verwijderd heb.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X