Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 200-400 Pre-Production Sample Lens Review

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 200-400 Pre-Production Sample Lens Review

    En een deelname aan euro millions is ook vereist...

    http://vimeo.com/58774795

    Grts
    Raf
    Instagram

  • #2
    Re: Canon 200-400 Pre-Production Sample Lens Review

    Ik vind dit meer een reclamespot ipv een review... Je krijgt geen voorbeeldfoto's, zelfs niet op klein formaat en alle functies worden uitgelegd in superlatieven. Maar mss wordt mijn mening van de 'review' beïnvloed door de prijs van de lens Ik vind het een mooie, handige lens, vooral die ingebouwde teleconverter. Ik gebruik nu een vergelijkbare focal length en lichtsterkte, Sigma 120-300 met 1.4 teleconverter, het lijkt mij erg handig om met een switch snel nog wat meer bereik te krijgen. Jammer genoeg is de prijs belachelijk hoog, indien het klopt natuurlijk. Voor die prijs koop ik liever een 500mm f/4L IS II of 600mm f/4L IS II en hou ik mijn Sigma bij, niet dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren overigens.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Canon 200-400 Pre-Production Sample Lens Review

      had dit ook al gezien en is volgens mij zwaar gesponsord door Canon maar hey al bij al wel een handige lens. Maar ik had wel graag beelden willen zien met en zonder die ingebouwde teleconverter alsook met een extra teleconverter erop gemonteerd. En ik zou toch ook wel eens willen voelen hoe stevig dat systeem is. Maar ik zeg het, het is geniaal gevonden. Ik hoop hier dit jaar toch nog beelden van te zien en mee te mogen genieten van de sport/natuur fotografen die hiermee gaan werken. Ik gun hun het plezier
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Canon 200-400 Pre-Production Sample Lens Review

        Op het WWW net zijn er al diverse fotografen die reeds dit objectief hebben mogen
        gebruiken tijdens de Olympische Spelen in London.
        Sommigen hebben hun bevindingen geschreven op hun eigen sites inclusief
        foto's op volle resolutie die je kan bekijken.

        Even zoeken denk ik, en je vind ze wel.
        Ik dacht zelfs dat er een artikel is geweest op de site van Shoot over deze lens + spelen London?

        groetjes,

        Dirk

        Zie hier :
        Last edited by fotosdirk; 8 februari 2013, 15:18. Reden: bijplaatsen link

        Comment

        Working...
        X