Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's op DVD via TV te bekijken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's op DVD via TV te bekijken?

    Hallo,

    Ik heb een computer met DVD brander en nu vraag ik mij af of het nu mogelijk is plaatjes op DVD te branden en deze DVD dan in de speler te doen en dat ik dan foto`s op TV kan bekijken, is dit mogelijk?

    Mvg Hans

  • #2
    Ja hoor da's heel goed mogelijk, ik gebruik daar ProShow Gold voor.
    http://www.photodex.com
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

    Comment


    • #3
      Hoi,

      Dat vind ik goede berichten, maar kan het niet gewoon via je eigen brand programmatje, ik heb nog ff geen lege DVD, dus heb`t niet geprobeerd

      Mvg Hans

      Comment


      • #4
        Sommige recente DVD-spelers kunnen rechtstreeks JPG bestanden lezen. Kijk de gegevens van jou toestel een na.

        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Ik heb nog geen DVD speler, alleen de playstation 2, of het daar op kan weet ik niet. Maar je moet dus een speciaal programmatje hebben als de DVD speler de foto`s niet leest?

          Mvg Hans

          Comment


          • #6
            Originally posted by zuyderduyn
            Hoi,

            Dat vind ik goede berichten, maar kan het niet gewoon via je eigen brand programmatje, ik heb nog ff geen lege DVD, dus heb`t niet geprobeerd

            Mvg Hans
            Ik denk dat je die foto's met het juiste programma ook op een CD-R(W) kan zetten. Het moet niet echt een DVD zijn. Op een DVD kan je natuurlijk veel meer foto's kwijt.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              alleen de playstation 2, volgens mij alleen als hij omgebouwd is voor gecopieerde spellen te draaien.
              als je MP3 kan draaien moet het kunnen.
              Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

              Comment


              • #8
                Goedkopere oplossing: http://www.ulead.com/dps/runme.htm
                Dure oplossing: www.adobe.com (Premiere)
                "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  Wij gebruiken het programma NERO, wie gebruikt dat ook? Ik heb er nog wat vragen over!

                  Mvg hans

                  Comment


                  • #10
                    Als je Windows XP Home hebt kunt ge dat ook met Windows Movie Maker,zelfs muziek bij zetten en de foto's bewerken met videoovergangen.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Hallo,

                      Ik heb eens gekeken en windows moviemaker is eigenlijk alles wat ik nodig heb. Alleen wanneer ik een keuze wil maken om te branden staat er alleen, `kopieren naar CD`. Wanneer ik er een DVD in doe, in het E station, en kies op CD branden is het dan ook goed?

                      Bedankt!

                      Mvg Hans

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Hombre
                        Sommige recente DVD-spelers kunnen rechtstreeks JPG bestanden lezen. Kijk de gegevens van jou toestel een na.


                        Zuyderduyn,

                        Wat Hombre hier zegt is belangrijk; ga eerst na of je toestel JPEG kan lezen.

                        Uit ervaring heb ik hetvolgende geleerd:
                        - Bij omzetting van JPEG naar DVD formaat (foto-CD) gaat veel detail verloren. Je pic wordt immers omgezet naar 500-en-zoveel "lijnen".
                        - Als je DVD speler zélf JPEG leest en omzet voor op TV is het detail ietsje beter (al is het gene vette).
                        - De JPEG omzetting op DVD is tráág voor grote plaatjes (6MP bvb).
                        - Mijn type toestel had moeite met het lezen van muziek-CD's met copy-control beveiliging als ik de JPEG decompressor functie aanzette.
                        http://www.theafricabug.com

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,

                          Het is dus mogelijk met de `op CD zet` functie de foto`s op DVD te zetten?

                          We krijgen sowieso een DVD speler, alleen hebben nu alleen nog een Playstation 2, 1 omgebouwd en 1 orgineel. Ik weet nie waar ik moet kijken of dat kan, weet u dat?

                          Bedankt!

                          Mvg Hans

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zuyderduyn
                            Hallo,

                            Het is dus mogelijk met de `op CD zet` functie de foto`s op DVD te zetten?

                            We krijgen sowieso een DVD speler, alleen hebben nu alleen nog een Playstation 2, 1 omgebouwd en 1 orgineel. Ik weet nie waar ik moet kijken of dat kan, weet u dat?

                            Bedankt!

                            Mvg Hans
                            Euh... in de handleiding? Ik zou het aan mijn schoonbroer kunnen vragen (is editor van Playstation Magazine), maar die zit op dit moment op de E3 beurs in US.

                            Persoonlijk denk ik dat er weinig kans is dat een PS2 JPEG kan lezen, of zelfs foto-CD's...

                            Ik denk dat je je beter concetreert op de functies die je graag had gehad op je nieuwe DVD-speler. Er zijn enorm veel mogelijkheden, en er zijn dus ook enorm veel verschillen.
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment

                            Working...
                            X