Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model aankoop nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Model aankoop nieuwe lens

    Heeft er bv iemand een voorbeeld waar alles opstaat als je een tweedehands lens gaat kopen om zo wat gegevens op papier te hebben om door bv de verkoper te laten invullen !
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Re: Model aankoop nieuwe lens

    Hoe bedoel ? Wettelijke gegevens of technische gegevens ?
    Wat zou je technisch willen weten ? De lens heeft gebreken of niet ...

    Beste is altijd zelf alles testen.
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Model aankoop nieuwe lens

      Ja zeker ga ik doen ook maar dacht zo een opstelling

      Naam verkoper .....
      Type lens .....
      verkoopt in de staat zoals ze zich bevind .....
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Re: Model aankoop nieuwe lens

        daar heb ik mij nooit mee bezig gehouden hoor bij de aankoop van iets tweedehands. Je weet welk berekend risico je loopt als je iets tweedehands koopt
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Model aankoop nieuwe lens

          Ha doe ik altijd ook is het trouwens een bewijs dat je ze niet gestolen hebt en stel dat je een gestolen exemplaar hebt kan je na jaren toch nog weten ha vandaar komt ze maja ik zal miss wat te voorzichtig zijn zeker
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            Re: Model aankoop nieuwe lens

            Ik heb al zovele lenzen gehad en nog nooit heeft me iemand gevraagd of ik
            die soms gestolen had. Maar indien een koper zoiets zou wensen, dan zou ik
            hem wel zo'n papiertje schrijven.

            Comment

            Working...
            X