Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring (post)kaart photobox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring (post)kaart photobox

    nav een draadje over foto.com ben ik eens gaan snuffelen op photobox en ik vond daar enkele interessante 'gadgets'. Nu vroeg ik me af of die postkaartjes die ze aanbieden ook meer op 'postkaartpapier' gedrukt zijn, of ook op fotopapier. Want het zou wel interessant zijn om ergens fotos (bedankkaartjes, uitnodigingen, ... ) niet op fotopapier, maar op een echt kaartje. Er staat immers bij dat je de achterkant gewoon wit kan laten. Dat zou mij wel interesseren.

  • #2
    't zijn echte (stevige) kaartjes, toen ik ze bestelde was er zelf op de keerzijde de traditionele lijnenindeling om je adres op te schrijven, postzegel te plakken etc.

    let op er zijn twee soorten: de wenskaarten dubbel (geplooid) en de enkele (zoals ik hierboven omschreef)

    de dubbele kaarten kan je zelf een eigen tekst als default op de binnenzijde laten op drukken, en worden geleverd met bijhornede omslagen dacht ik, maar die heb ik nog niet besteld

    Comment


    • #3
      Originally posted by Visio


      de dubbele kaarten kan je zelf een eigen tekst als default op de binnenzijde laten op drukken, en worden geleverd met bijhornede omslagen dacht ik, maar die heb ik nog niet besteld
      De dubbele kaarten (met envelopjes) heb ik besteld en zijn mooie kaarten.
      Zijn dus echte kaarten, stevig papier met binnenkant tekst zoals jij aanlevert....dus niet op fotopapier.
      ***Canon 300D * kitlens * ...

      Comment


      • #4
        jep... Het is niet op gewoon fotopapier.. maar op dik papier zoals een echt kaartje van den drukker of postkaart.
        Op een postkaart staan op de achterzijde de lijntjes zoals er op een postkaart horen te staan voor naam, adres enz.
        Op de wenskaartjes kan je eventueel zelf een tekst zetten...
        Het geheel is heel kwalitatief afgewerkt.

        Comment


        • #5
          kan je die postkaartjes ook zonder de lijntjes enzo hebben ? Dus gewoon blanco langs de achterkant (blijkbaar was ik niet duidelijk in mijn vraagstelling )

          Comment


          • #6
            Originally posted by fien
            kan je die postkaartjes ook zonder de lijntjes enzo hebben ? Dus gewoon blanco langs de achterkant (blijkbaar was ik niet duidelijk in mijn vraagstelling )
            Oeps, dat weet ik niet... op postkaarten staan altijd lijntjes...(Denk ik)
            Maar op de wenskaarten (greeting cards) kan je wel het veld blanco laten en dan is de kaart onbedrukt.

            Comment

            Working...
            X