Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis foto's

    Voor wie bij Belgacom is en het nog niet wist : via email services kan je tweemaandelijks 50 foto's laten afdrukken op 10/15.
    Gratis, ook de verzendingskosten.

  • #2
    Re: Gratis foto's

    Een Internet Comfort-klant kan elke 2 maand 20 foto's gratis afdrukken,
    een Internet Maxi- en Internet Intense-klant krijgt er elke 2 maand 50 gratis thuisbezorgd!


    Tip : de kortingscode geldt ook voor andere Smartphoto-producten, de korting die je dan krijgt komt overeen met waarde en verzendkosten van 20 of 50 foto's...
    Code kan je natuurlijk maar 1 keer gebruiken.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Gratis foto's

      ???????

      Comment


      • #4
        Re: Gratis foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        ???????
        hoezo ?????????

        wie bij belgacom het aangegeven abonnement heeft krijgt het aangegeven aantal gratis foto's. Dus niet iedereen krijgt 50 foto's... en wie liever belgacomkorting krijgt op een ander product dan die foto's kan de belgacomcode ook voor een ander (smartphoto) product gebruiken...

        Voor een belgacomklant leek mijn aanvulling duidelijk ??
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Gratis foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
          hoezo ?????????

          wie bij belgacom het aangegeven abonnement heeft krijgt het aangegeven aantal gratis foto's. Dus niet iedereen krijgt 50 foto's... en wie liever belgacomkorting krijgt op een ander product dan die foto's kan de belgacomcode ook voor een ander (smartphoto) product gebruiken...

          Voor een belgacomklant leek mijn aanvulling duidelijk ??
          Wist ik niet van die 20, vandaar....

          Comment


          • #6
            Re: Gratis foto's

            ok
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Gratis foto's

              Haja? Direct eens kijken si.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Gratis foto's

                Terug, moet veranderen van pakket... Ben net veranderd... Nee dus.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis foto's

                  Net besteld!
                  Dit scheelt toch weer enkele euro's ...
                  Canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis foto's

                    Sinds 1 maart 2013 is systeem veranderd en moet men lid zijn en punten verzamelen via Belgacom Premium Club...

                    Uw internetvoordelen werden op 1 maart 2013 ondergebracht in Premium Club. Vanaf deze datum is het aanbod van gratis codes voor B-foto en B-mix niet meer beschikbaar.

                    Premium Club is het gratis getrouwheidsprogramma voor Belgacom- en Proximus-klanten. U verzamelt punten door uw Belgacom- en Proximus-producten te gebruiken. Vervolgens kiest u met uw gespaarde punten één van de vele geschenken: gsm's/smartphones, gratis beltijd, aankoopbonnen, ... en vanaf 1 maart 2013 ook uw fotocodes.
                    Last edited by filipo; 10 maart 2013, 11:47.
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gratis foto's

                      Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                      Sinds 1 maart 2013 is systeem veranderd en moet men lid zijn en punten verzamelen via Belgacom Premium Club...

                      Uw internetvoordelen werden op 1 maart 2013 ondergebracht in Premium Club. Vanaf deze datum is het aanbod van gratis codes voor B-foto en B-mix niet meer beschikbaar.

                      Premium Club is het gratis getrouwheidsprogramma voor Belgacom- en Proximus-klanten. U verzamelt punten door uw Belgacom- en Proximus-producten te gebruiken. Vervolgens kiest u met uw gespaarde punten één van de vele geschenken: gsm's/smartphones, gratis beltijd, aankoopbonnen, ... en vanaf 1 maart 2013 ook uw fotocodes.
                      Dank u voor de info!
                      Ik was het nu zo gewoon. Gaan ze weer extra moeilijk doen!
                      Canon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gratis foto's

                        Bij de basisformule (Welcome) spaar je blijkbaar 2punten per euro op je factuur + extra bonussen bij bepaalde gebeurtenissen.
                        Voor 20 foto's moet je wel... 1600 punten hebben !
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gratis foto's

                          De foto's van Belgacom worden steeds goed gewaardeerd op www.digitale-foto.be/fotoprints.php (ze komen trouwens van Smartphoto dat ook steeds voor kwaliteit staat).
                          We krijgen zelf op Digitale-Foto.be wel wekelijks steeds enkele vragen van Belgacom-klanten hoe ze nu precies die gratis foto's moeten claimen. Belgacom laat precies wel een steekje vallen bij het informeren van hun klanten m.b.t. die gratis foto's...
                          Online afdrukcentrales voor digitale foto's: de prijzen vergeleken - http://www.digitale-foto.be - Fotoboeken

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gratis foto's

                            Oorspronkelijk geplaatst door Zilverhippie Bekijk bericht
                            Belgacom laat precies wel een steekje vallen bij het informeren van hun klanten m.b.t. die gratis foto's...
                            Dat laatste is dan nog zeer diplomatisch uitgedrukt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gratis foto's

                              is dit nog steeds zo? Want hoorde precies van mijn moeder dat dit niet meer was?

                              Comment

                              Working...
                              X