Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Edupartner beoordeling

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Edupartner beoordeling

    Ik heb lang getwijfeld om mijn ervaring te delen, maar ik vind het wel nodig dat dit gedaan wordt. Ik heb mijn bestelling bij EduPartner een paar dagen voor Kerstmis doorgegeven. Onmiddellijk na mijn bestelling ben ik op het internet op zoek gegaan naar reviews van Edupartner, en deze waren alles behalve positief te noemen. Mensen kregen weinig of geen uitleg, pakketjes werden laattijdig verstuurd, geld werd laattijdig teruggestort, ...

    Vermits ik ook bezorgd was om mijn bestelling, heb ik enkele dagen later (de dag voor Kerstmis) contact opgenomen met Edupartner. Ik kreeg de baas aan de lijn, en ik vertelde hem dat ik ongerust was over mijn bestelling, vermits ik online heel wat negatieve beoordelingen had gelezen. Hij was op de hoogte van deze beoordelingen, maar kon me verzekeren dat het pakketje verzonden zou worden. Het ging om de iPad mini 16 GB. Wat het probleem is met EduPartner is dat ze afhankelijk zijn van de leverancier. De fout die de eigenaar maakt, is dat hij dit slecht of niet communiceert naar de klanten.
    De verantwoordelijke beloofde me terug te bellen binnen 30 minuten, zodat hij meer uitleg kon geven. Natuurlijk ging ik er van uit dat hij dit nooit zou doen, maar hij kwam zijn belofte na! Hij kon me vertellen dat de 16GB niet op voorraad was, maar de 64GB wel. Vermits het om een kerstcadeau ging, had ik geen enkele andere keuze dan mijn pakketje af te halen.

    Ook de bestelling van mijn collega liet al enkele weken op zich wachten, en lag verzendingsklaar. Omdat ze het zo druk hebben, verliezen ze regelmatig een verzending uit het oog. Ook dit pakketje mocht ik terwijl meenemen als ik het mijne kwam afhalen.

    Uiteindelijk ben ik vanuit Limburg naar Sint-Niklaas gereden om beide pakketjes af te halen. Dit is zonder enig probleem verlopen, en ik heb ook alles in perfecte staat ontvangen. De eigenaar van de zaak heeft me verteld dat er vaak wat misloopt bij de communicatie, en dat hij zijn uiterste best doet om alles gedaan te krijgen, maar dat het voorlopig ontzettend druk is. Hij werkt maar alleen en wordt af en toe bijgestaan door een vrouw.

    Mijn eindconclusie is dat EduPartner wel degelijk een betrouwbaar bedrijf is dat, en daar hecht men als consument veel belang aan, een van de goedkoopste op de markt is. Ik vind dat je dan maar het geduld moet hebben om op je bestelling te wachten. Bestel je bij een ander, dan betaal je vaak 20 tot 50% meer.

    Probeer als consument altijd naar duidelijkheid te vragen, maar blijf steeds respectvol, want daar kom je het verst mee. EduPartner heeft nood aan een betere communicatie, maar de consument kan hier ook een steentje bijdragen.

  • #2
    Re: Edupartner beoordeling

    Oorspronkelijk geplaatst door dre_ Bekijk bericht
    Ik heb lang getwijfeld om mijn ervaring te delen,
    In je profiel staat "geen camera" en toch kom je hier speciaal registreren om je "goede ervaringen" met een bedrijf te posten... Vreemd.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Edupartner beoordeling

      Moderator Note: Deze discussie heeft hier al plaats gehad en er werd een punt achter gezet. Dit topic wordt dan eveneens gesloten, alles is al gezegd geweest.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X