Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site check

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Site check

    Hallo,

    Hier is mijn fotografie, video portfolio website. Tips/kritiek zijn zeer welkom. Ik weet dat de website in flash is en dat flash bijna dood is. Waarschijnlijk volgend jaar site veranderen naar html5 maar voor de moment is het nog flash dus.

    Ik zoek dus tips, die zouden leiden naar een betere website om me beter te kunnen voorstellen. Dus je mag ook slecht werk (foto's, filmpjes) aangeven die je niet goed genoeg vind om op een portfolio website te mogen staan.

    Alvast bedankt!

    http://bit.ly/VZACcP

  • #2
    Re: Site check

    Heel erg mooie site!

    Enige opmerkingen die ik heb...

    - Dat patroon dat over de foto's ligt bij "home" vind ik persoonlijk niet zo mooi. (lijntjes)
    - Geen bronvermelding met foto's die je volgens mij niet zelf gemaakt hebt ("launch"), verbeter me als ik me vergis.


    Hoe heb je de site gemaakt?
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

    Comment


    • #3
      Re: Site check

      Thanks,

      Alle foto's zijn door mij getrokken. [edit] Launch, nu weet ik wat je bedoelt, die foto van die shuttle die lanceert, die heb ik idd niet getrokken. [edit] thanks for heads up, dat ga ik dan aanpassen.

      Site is spijtig genoeg in flash gemaakt, en text word ingeladen met xml.

      Cheers
      Last edited by zerocool22; 23 januari 2013, 12:34.

      Comment


      • #4
        Re: Site check

        Ik ben gewoon, uit nieuwsgierigheid en beroeps interesse, even snel gaan kijken hoe je je website hebt gemaakt, dus ik heb niet naar je foto's gekeken.

        Wat mij wel dadelijk opviel, was dat je site in Flash is gemaakt en die wordt dus door Windows 8 IE 10 in Metro uitvoering niet ondersteund.

        Dus even naar de IE10 op de desktop gegaan, en daar zag ik hem wel. Het ziet er allemaal heel mooi uit, al zou ik zelf de muziek wel weglaten. Ik vind dat altijd heel vervelend als ik nog laat aan het surfen ben en dan op een website kom die plots muziek uit mijn speakers laat komen.


        En voor de toekomst, zou ik toch proberen een website te maken zonder flash, want dit zal zeker gaan verdwijnen. Apple is al helemaal gestopt dit te ondersteunen en Microsoft is ook die weg ingeslagen. Enkel nog de hele grote websites krijgen gedeeltelijke flash ondersteuning in IE voor Metro.

        De planning is eigenlijk dat HTML5 Flash zal vervangen op het Internet. In combinatie met Javascript kun je nu bijna hetzelfde doen als met Flash.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment

        Working...
        X