Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prive-cursus?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prive-cursus?

    Ik vroeg me af of er fotografen zijn die een specifiek doel gaan fotograferen en bijvoorbeeld iemand als ik wel willen meenemen...


    Soort 'prive'-praktijkcursus om het zo maar te noemen...

    Iemand ideeën? plaatsen waar ik kan zoeken?

  • #2
    Re: prive-cursus?

    Als je uit de kempen (of nabij) bent wil ik best wel eens een vrijdag, zaterdag of zondagnamiddag uittrekken om een fotouitstap te doen.

    Wat wil je juist leren? Welk soort fotografie?
    Ik ben best bereid om eens af te spreken om eens foto's te gaan maken en zal er waarschijnlijk zelf ook wel iets van opsteken, maar dan liefst wel als ik weet wat :-) Dan héb je er ook iets aan :-)
    Als je met straatfotografie bezig wil zijn ga je best niet in de bossen wandelen enzovoort :-)
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: prive-cursus?

      Ik ben van Antwerpen.

      Ik ben eigenlijk niet op zoek naar een spefificiek soort fotografie. Voor zover het mogelijk is liefst de tak waarin de persoon die mij meeneemt het best thuis is.
      Graag wil ik een beetje vanalles uittesten. misschien ontdek ik wel een tak die mij enorm aanstaat.
      Buiten dat lijkt het mij enorm interessant om wat praktijk-ervaring op te doen met een beetje coaching misschien.

      Bijvoorbeeld iemand die vooral landschappen doet, hoe gaat die tewerkt, waar zoekt men naar... het meeste kan je wel ergens lezen maar wat heb je daar uiteindelijk aan.
      Natuurlijk moet je zelf zoveel mogelijk experimenteren maar als je wat hulp hebt kan dat leuk en leerrijk zijn.

      Comment


      • #4
        Re: prive-cursus?

        Ik ben voornamelijk thuis in fotograferen van events en mensen.
        Als je eens wil meegaan als ik iets doe laat me dan een mailtje via mijn website www.digital-aperture.be of op maarten@digital-aperture.be en dan verwittig ik je wel eens als ik iets gepland heb zodat je kan meegaan als je wil.

        Ik ben er zelf ook nog maar een 2 jaar mee bezig dus ken ook nog zeker niet alle 'truccen van de foor' :-)

        Dan kan je zelf nog altijd kiezen of het interessant is of niet he.
        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

        Comment


        • #5
          Re: prive-cursus?

          je mag met mij wel een dagje mee de polder in om landschapjes vast te leggen hoor.
          tis nu helemaal mooi met al die sneeuw.
          of iets later in het jaar, met groene weiden, mooie blauwe luchten met heerlijke witte wolken partijen, boerderijen koeien schapen enz...enz...
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: prive-cursus?

            Zelf ben ik ook nog niet zo lang bezig, maar ik heb nu toch een aantal basisdingen onder de knie denk ik. Mijn materiaal is misschien ook niet het van het maar ik denk dat ik er wel wat mee kan doen.
            Ik wil graag eens mee dus ik zal zeker iets laten weten!

            Alvast bedankt!


            Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
            Ik ben voornamelijk thuis in fotograferen van events en mensen.
            Als je eens wil meegaan als ik iets doe laat me dan een mailtje via mijn website www.digital-aperture.be of op maarten@digital-aperture.be en dan verwittig ik je wel eens als ik iets gepland heb zodat je kan meegaan als je wil.

            Ik ben er zelf ook nog maar een 2 jaar mee bezig dus ken ook nog zeker niet alle 'truccen van de foor' :-)

            Dan kan je zelf nog altijd kiezen of het interessant is of niet he.

            Comment


            • #7
              Re: prive-cursus?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              je mag met mij wel een dagje mee de polder in om landschapjes vast te leggen hoor.
              tis nu helemaal mooi met al die sneeuw.
              of iets later in het jaar, met groene weiden, mooie blauwe luchten met heerlijke witte wolken partijen, boerderijen koeien schapen enz...enz...
              grt,bouk.

              Hoi,

              Ik ga niet veel tijd hebben zolang de sneeuw er nog ligt (hangt natuurlijk van de sneeuw af)
              Maar ik zou heel graag eens mee gaan. Ik ben net achter een statiefje aan het zoeken dus als ik iets heb zal ik u zeker een berichtje sturen!

              Alvast bedankt!

              Comment


              • #8
                Re: prive-cursus?

                Dit klinkt leuk.
                Ik woon in de Kempen (Turnhout) en wil zeker leren om eens beter mensen te fotograferen dus zou het leuk vinden om eens mee te gaan.

                Ook de polder in, (zal wel zonder sneeuw worden) lijkt mij leerrijk, een paar diertjes en een boerderijtje op de plaat vastleggen.

                Mag ik ook eens mee?

                Comment


                • #9
                  Re: prive-cursus?

                  Ik doe al enkele jaren macro fotografie en neem soms wel eens iemand mee in een soort van mini-workshop. Stuur maar een PB als je geïnteresseerd zou zijn.
                  www.elwee.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: prive-cursus?

                    niet voor 't een of 't ander, maar ik denk dat het ook erg lonend en leerrijk kan zijn, om alléén op pad te gaan maar nadien uw foto's grondig te bespreken met een ervaren fotograaf.
                    en dan opnieuw op pad en weer bespreken enz.
                    want tesamen op pad gaan, ik weet het niet, tenslotte ben je toch ieder met je eigen ding bezig dan, als je door de zoeker kijkt.
                    en de nodige technische uitleg hoef je niet perse te krijgen on the field. dat kan ook achteraf.
                    ik spreek nu wel over mijn specifieke specialiteit landschap.
                    misschien ligt het bij studioportretten wel heel anders.
                    daar speelt de techniek een belangrijkere rol (flitsinstallatie), daar kan je best niet zomaar op je eentje aan beginnen zonder enige ervaring.

                    Comment


                    • #11
                      Re: prive-cursus?

                      Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
                      Dit klinkt leuk.
                      Ook de polder in, (zal wel zonder sneeuw worden) lijkt mij leerrijk, een paar diertjes en een boerderijtje op de plaat vastleggen.
                      Mag ik ook eens mee?
                      maar natuurlijk mag je mee.
                      we huren dan een fluisterboot en gaan lekker de Polder in:

                      http://www.degouw.nu/home.html - e-mail: info@degouw.nu - bel: 0800-0205455 Gun uzelf, uw vrienden, familie of collega's een onvergetelijke dag uit op het wa...

                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment

                      Working...
                      X