Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie foto's in kasteel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communie foto's in kasteel.

    Hoi,

    Het is weer zo ver, de communie tijd komt eraan. Ik ben op zoek naar een kasteel waar men binnen mag om foto's te maken (liefst regio Limburg). Het communiekantje voor wie dit is wil zich graag voor één dag als een prinses voelen.
    Weet iemand misschien een mooie locatie voor het maken van zo'n foto's, het moet niet echt een kasteel zijn. Iets wat erop lijkt zal ook wel goed zijn .
    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    VaRi

  • #2
    Re: communie foto's in kasteel.

    Alden Biesen?
    Kasteel van Arenberg in Leuven, daar kan je zeker binnen, maar dat is nu niet zo'n mooi prinsessenkasteel...
    Kasteel van Horst in Kortrijk-Dutsel ook bij Leuven, dat is het kasteel van de rode ridder.
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

    Comment


    • #3
      Re: communie foto's in kasteel.

      Kasteel van Rullingen misschien. Dat is nu een hotel restaurant. Of je daar gratis zo maar mag gaan fotograferen...

      Comment


      • #4
        Re: communie foto's in kasteel.

        *****

        Comment


        • #5
          Re: communie foto's in kasteel.

          Ik moest meteen denken aan het kasteel van Gaasbeek. De vorige bewoonster had het nogal met sprookjes denk ik Da's wel tegen Brussel.
          Asten heb je ook, maar dat vind ik niet zo prinsesachtig aandoen. http://www.kasteelasten.nl/
          Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
          Mijn foto's van paarden vind je hier

          Comment


          • #6
            Re: communie foto's in kasteel.

            Alvast bedankt voor de reacties.
            Als we ergens binnen geraken en foto's mogen maken zal ik het zeker laten weten.

            Comment

            Working...
            X