Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini man. 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini man. 2

    Nog eentje die afgewerkt was...



    Bedankt om te kijken.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Mini man. 2

    Ook deze weer heel leuk. Zal fijn zijn voor Aryen als hij wat ouder is om het zelf eens te kunnen bekijken.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Mini man. 2

      Fantastisch gedaan.
      Vele van onze video's zijn familiale herinneringen.
      Als die dan tof gemonteerd zijn met passende muziek is dat heerlijk.

      Dat Z/W komt goed tot zijn recht. Ook als Aryen later kan zeggen : dat was lang geleden.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Mini man. 2

        wederom een knap filmpje van je lieve mooi Mini Man
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Mini man. 2

          Heb je deze zelf gemaakt? Mooi zeg!
          Fotografie is mijn passie.

          Comment


          • #6
            Re: Mini man. 2

            Dank jullie wel,

            Dylan, ja ik film elke maand, zo'n 200 filmpjes per maand, maar allemaal héél kort he, soms maar 30 seconden, het
            is de bedoeling dat ik per maand, tot dat hij een jaar is, zo'n filmpje maak, maar ik sta dus 8 maand achter haha, hij is er net een
            jaar geworden. Nu ja, ze staan mooi in mapjes per maand, dus is niet verloren he.
            Wil dit zo doen om dat je zo snel ziet hoe hij groter wordt he, vind dat ze in het eerste levensjaar het meest veranderen.
            In het eerste filmpje kan hij niets, en 12 filmpjes later kan hij bijna stappen zeg maar.
            Maar 't moeilijkste is de muziek erop vinden... Daarom ik achter sta. 'k Verander altijd van gedacht.

            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment

            Working...
            X