PDA

Volledige versie bekijken : Thailand

zerocool22
4 januari 2013, 20:48
Hello,

Ik ben blij dat er eindelijk een video subforum is. Had 3 jaar geleden al gemogen :)

Maar anyhow, hier een reisverslag van Thailand van mij. Gefilmd met 550d. Ik heb nog 2 andere filmpjes van Thailand, en nog 1 van trip naar West USA op mijn youtube kanaal staan.

http://www.youtube.com/watch?v=rTG0pFDnJEY&list=UUBDQvLZDtTtzfmlyKKmaEnQ&index=7

Cheers

Skitch
4 januari 2013, 21:02
Prachtige beelden en toffe montage met die muziek.:G
Hoe heb je dat gedaan met die tekst op de vleugel van het vliegtuig, helemaal in het begin?
Ook de manier hoe je die draaiende wereldbol toont maakt me benieuwd. Hoe doe je dat?

jr52
4 januari 2013, 22:17
Bijzonder geslaagd!

:G

xafke
4 januari 2013, 22:43
Leuk gedaan

braxsata
4 januari 2013, 23:55
geslaagt filmpje hoor,mooi voorproefje voor mij,ik moet er van de zomer daar heen met mijn zoontje van 8 jaar om te trainen voor boxen daar.
maar ik ben niet zo op vliegen,maar ziet er wel heel erg mooi uit,

grt ingrid,

dacale
5 januari 2013, 11:40
Mooie opname , zeer goede montage met gepaste muziek , een voorbeeld zoals het zou moeten zijn.

zerocool22
5 januari 2013, 12:16
Bedankt voor de reacties alvast.

Alles is gemonteerd,bewerkt met after effects.
Stukje text op vliegtuig is getracked, kan zo in after effects. Dat effect van die ronddraaiende wereldbol ben ik even lui geweest en dit gewoon in Imovie gemaakt geexporteerd en geimporteerd in after effects en dan verder bewerkt.

Als jullie interesse hebben, post ik nog andere vakantie filmpjes.

Cheers

Skitch
5 januari 2013, 14:36
Dank voor de uitleg.

axat
6 januari 2013, 09:27
Je bovenstaand filmpje kan me niet zo boeien (te veel déjà vu gevoel we hebben die beelden al wel eens gezien) maar ben gaan kijken naar je andere filmpjes "Extreme" en "Roadtrip West USA" en "Bridge on the river"
en dan krijg ik een wow-gevoel: niet alleen knappe opnames maar zeer moderne montage! Super!
Je hebt echt wel veel talent!

zerocool22
6 januari 2013, 11:19
Thanks all :)

YoeriV
8 januari 2013, 14:08
zeer knap! Goede technieken en mooie bewerking.
Ik ben je youtube filmpjes gaan bekijken. Vooral de demo2011 is een passage aan een treinspoor een mooie toepassing met een glider.

En PS voor mij een voorsmaakje, want wij gaan dit jaar naar Ko Samui... :G

zerocool22
8 januari 2013, 15:04
Ah Koh Samui zou ik niet meer doen, als ik terug mocht kiezen. Dan zou ik liever wat extra dagen op Koh phi phi zitten. Tenzij je wil gaan duiken dan is het ginder wel wat beter.

Ivb met treinspoor, ja waren wat testen voor een kortfilm. Maar is helaas niet doorgegaan. Mss dat we dat later nog wel eens oppikken.

G-rar
8 januari 2013, 17:18
Mooie opnames en montage ! maar dat is al gezegd ! ;)

xDylan
13 januari 2013, 18:45
Mooie opnames zeg! En prachtig en ook mooie montages,
Jij kan dit zeer goed zeg, echt heel geslaagd!

jill.tje
13 januari 2013, 18:59
Heel mooi gedaan hoor!

Eukapi
14 januari 2013, 12:07
Cinematografisch erg sterk, het tempo van de beelden & muziek vloeit ook goed samen.
Hoe heb je je beelden zo stabiel gekregen?

zerocool22
14 januari 2013, 12:27
Veel is op statief geschoten, het handheld werk heb ik in post gestabiliseerd.

YoeriV
17 januari 2013, 10:20
Ah Koh Samui zou ik niet meer doen, als ik terug mocht kiezen. Dan zou ik liever wat extra dagen op Koh phi phi zitten.
Ik heb je raad opgevolgd: gewijzigd naar Koh Phi Phi, maar eerst een jungle safari in het nationaal park Khao Sok... Gisteren besteld.

zerocool22
17 januari 2013, 11:17
ah have fun. Khao sok was duurste van onze hele reis. Maar toch 1 van de hoogtepunten, buiten dan de overnachting. :)

Tip voor maya bay op koh phi phi. Ga smorgens vroeg, met de iets duurdere bootjes. Anders kom je in de namiddag daar aan, is het volgepakt met toeristen en staat het water laag. Maar koh phi phi vond ik 1 van de mooiste en leukste dingen in Thailand. Ik heb er ook een filmpje van als je het nog niet gezien had. Check mijn youtube kanaal dan maar.

Cheeers