Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung NX10 gevallen, alles werkt, béhalve foto's nemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung NX10 gevallen, alles werkt, béhalve foto's nemen

    Hallo,

    mijn samsung NX10 is gevallen. In het begin werkten de zoomknoop en de sluiterknop niet (de camera is in die buurt gevallen), maar de zoomknop werkt ondertussen terug. Het énige dat niet werkt, is foto's nemen. Als ik de sluiterknop half indruk, stelt die zich dus nog wel scherp, maar doordrukken lukt niet meer, dus een foto nemen lukt niet.

    Enkel kort bij de zoomknop is een klein barstje te zien, voor de rest is er compleet nix aan de body. Het scherm heeft ook geen schade ofzo.

    Garantiebewijs ben ik kwijt, dus heeft er iemand enig idee 1) hoe ik deze camera kan laten herstellen, en 2) hoeveel me dit ongeveer zou kosten.

    Met vriendelijke groeten,
    Sam

  • #2
    Re: Samsung NX10 gevallen, alles werkt, béhalve foto's nemen

    Ik ben tegen een muur gereden, gelukkig bijna geen zichtbare schade, maar de auto start niet meer.........zou hier garantie op van toepassing zijn? Het wordt dus altijd betalen of je nu garantie hebt of niet.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Samsung NX10 gevallen, alles werkt, béhalve foto's nemen

      garantie heb je niet met eigen schade, uw toestel binnensturen en een bestek kost u ong 250€, je kan proberen
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Samsung NX10 gevallen, alles werkt, béhalve foto's nemen

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Ik ben tegen een muur gereden, gelukkig bijna geen zichtbare schade, maar de auto start niet meer.........zou hier garantie op van toepassing zijn? Het wordt dus altijd betalen of je nu garantie hebt of niet.
        in dit geval is het waarschijnlijk de automatische afkoppeling van de batterij die gewerkt heeft. De juiste knop onder de moterkap indrukken is dan meestal voldoende :-)
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment

        Working...
        X