Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge Jaarrangschikking 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge Jaarrangschikking 2012

    De Challenge jaarrangschikking 2012 kan nagezien worden op onderstaande link:

    De Introductiepagina van de jaarrangschikking

    Via bovenstaande link kan men het volgende raadplegen:

    De beste Challenge foto's 2012
    De Challene jaarrangschikking 2012

    De beste Challenge foto 2012

    Er werden 64 Challenge foto's opgenomen in de rangschikking beste Challenge foto's 2012.


    De Apr inzending van Frakske met als onderwerp Lichtinval mag de titel van beste Challenge foto 2012 dragen.

    Dmiddern behaald met zijn foto - Winterlandschap van Jan de tweede plaats in deze rangschikking.

    Tantine weet met haar - Lichtinval van Apr de derde plaats van het podium te bekleden.


    De Challenge jaarrangschikking

    Na een verbeten stijd mag dirkfotografie zich de Challenge fotograaf van 2012 noemen.

    Frakske behaalde de tweede plaats net voor de niet te versmaden tantine.

    Mijn felicitaties voor Tantine met haar maand overwinning voor de Dec - Challenge. Eveneens mijn felicitaties voor Edje C en boris165 met hun respectievelijke tweede en derde plaats in de Challenge van Dec.

    De top 5 Beste Challenge foto's 2012, de top 5 jaarrangschikking verdienen ook mijn welgemeende felicitaties.

    Bedankt aan alle Challengers, die in 2012 deelnamen aan de inzendingen, het geven van punten en commentaren.

    Ook mijn beste wensen voor 2013.
    Last edited by spooky; 26 januari 2013, 20:53.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

    Proficiat aan Dirkfotografie als winnaar van de jaarrangschikking, ook aan Frakske en Tantine.

    Het was zeker spannend dit jaar. Want ik heb zojuist eens de stand bekeken en had Tantine bij het thema "nacht" 1puntje meer gekregen had haar gemiddelde die maand 5.91 geweest ipv 5.89 en had ze bij de eerste 12 gezeten ipv nu 13de. Daardoor zou haar score meegeteld hebben voor de eindafrekening en ......
    Wat een verschil 1puntje kan geven . Ook een beetje mijn schuld want had ik die maand ook niet meegedaan....

    Maar dit neemt zeker niet weg dat de overwinning van Dirkfotografie meer dan verdiend is.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

      Ik ben ook ontzettend blij met de titel. Dit jaar zal ik mij ook voor 100 % inzetten voor de challenge en ben er zeker van dat de concurrentie groot zal zijn. Inderdaad jammer voor Tantine dat het verschil maar 0.2 punten is. Anders was zij de absolute winnaar van het jaar 2012. En dat was ook zeker verdiend.
      Nu op naar de opdracht glas....
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

      Comment


      • #4
        Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

        Van Harte allemaal.
        prachtige opnamen, stuk voor stuk:

        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

          Proficiat aan Dirkfotografie voor zijn jaaroverwinning !

          Tantine heeft pech gehad bij "nacht" anders was ze niet meer bij te halen maar met haar maandoverwinning zet ze een mooi orgelpunt op een sterk seizoen.
          Ergens jammer dat alleen de punten van de eerste 12 gelden maar het was nu zo en dat wisten we wel.
          Op naar 2013 en ik hoop dat er veel mensen hun beste beentje weer gaan voorzetten.
          Een beetje jammer is dat mensen hun beeld in de loop van de maand niet meer kunnen verbeteren aan de hand van de tips die ze kregen, vroeger zag je dan een beeld en met het beeld ook de fotograaf ahw groeien ... al gingen sommigen dat wel gebruiken om een beeld dat evt minder aansloeg te vervangen door een gans ander wat waarschijnlijk niet echt de bedoeling was.
          Voor mij was de challenge een uitdaging voor mezelf, een reden om eens foto's te gaan maken zoals ik er anders nooit zou maken wat mij soms ook voor mij onbekende paden deed betreden.
          Nu glas ... niet simpel ... ik ben benieuwd naar de manier waarop jullie dat invullen want ook dat is verrijkend voor de anderen Succes iedereen en ook buiten de challenge een mooi 2013 op alle gebied !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

            Eerst en vooral ne dikke proficiat met je jaaroverwinning Dirkfotografie....welverdiend hoor!
            Ook aan Frakske ne dikke proficiat met je beste foto challenge....ook heel welverdiend!

            Ben best wel tevreden met mijn 3 de plaats hoor...mag zeker niet klagen!!!
            En het is altijd leuk om eens iets anders te fotograferen dan de zee

            @ Erven....awel....das nu wel heel jammer dat jij die maand niet hebt meegedaan....door jou ben ik nu wel 3 de hé
            Neen....het is nu éénmaal zo...ik heb iets anders willen proberen....had evengoed iets anders kunnen fotograferen....foto viel gewoon niet in de smaak....mijn eigen schuld....punt! Toch wel heel erg bedankt voor je steun
            @ Dirkfotografie....bedankt voor je compliment....maar je hebt het verdiend hoor!
            Zeg..die foto die de chall niet gehaald heeft was wel heel knap hoor...had je die op tijd kunnen maken dan was jij zeker de winnaar voor de maand december!
            @ Frakske....bedankt hoor! Maar jij bent ook heel sterk bezig ....ik zal het zeker niet gemakkelijk hebben met zo'n tegenstander!
            @ LesC....mijn foto staat nog niet bij de winnende Challenge foto's 2012.....zou die er graag bij zien
            Gr Pascale
            Last edited by tantine; 3 januari 2013, 20:35.
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

              Een dikke proficiat aan al deze laureaten!
              Ik heb pas meegedaan in december en stond echt wel versteld van het niveau.
              Aan alle challengers veel succes gewenst voor 2013!

              Comment


              • #8
                Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                ...
                @ LesC....mijn foto staat nog niet bij de winnende Challenge foto's 2012.....zou die er graag bij zien
                Gr Pascale
                Meteen aangepast, Pascale. Ook de winnaar van november 2012 (boris165; thema: Nacht) ontbrak nog. Als er zoiets is, mag je dat altijd melden, hoor.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                  heb opgemerkt dat er in de rangschikking van de beste challenge foto's 2 maal dezelfde staat,nr.38 bemus kaarslicht en nr.44mousetekeer kaarslicht
                  mogelijk dat het een vergissing is
                  gr.miloske
                  Last edited by miloske; 26 januari 2013, 19:01. Reden: foute naam

                  Comment


                  • #10
                    Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                    Fout zou nu hersteld moeten zijn.

                    Bedankt miloske voor foutmelding.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                      Raar de gemelde fout door miloske lijkt hersteld te zijn als ik de beste Challenge foto's bekijk met Internet Explorer.

                      De fout lijkt NIET hersteld te zijn als ik de beste Challenge foto's bekijk met Google Chroom.

                      Hoe zien jullie de foto van Bernus en Mouseketeer ?
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment


                      • #12
                        Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                        Hallo Spooky in internet Explorer is het in orde,maar daar ik geen krak ben op pc vraag ik me af hoe de foto's te bekijken met Google Chroom
                        gr. miloske

                        Comment


                        • #13
                          Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                          @ miloske

                          Om de foto's te kunnen bekijken moet uiteraard eerst Google Chroom browser op Uw PC installeren.

                          De Google Chroom browser kan U via onderstaande link op Uw PC installeren.

                          Link naar Google Chroom Browser.

                          Eenmaal U Google Chroom geïnstalleerd hebt en Uw wil Challenge foto's met Google Chroom bekijken dan start U Google Chroom op.

                          Als U de Challenge foto's wenst te bekijken dan klikt plaatst U het Belgiumdigital Forum adres in de adresbalk van Google Chroom. U zal merken dat U op het vertrouwde Forum van de Challenge terecht komt.

                          Wenst U de beste foto's van de Challenge te bekijken met Google Chroom klik dan op onderstaande link (zorg er wel voor dat de Browser Google Chroom geactiveerd is).

                          Link naar beste Challenge foto's 2012

                          Belangrijke opmerking

                          U kan gelijktijdig de browser Internet Explorer en Google Chroom op Uw PC laten draaien. Ik raad U wel aan om Internet Explorer NIET te verwijderen want uit ervaring stel ik vast dat Google Chroom niet alles aankan. Heel vaak moet ik terugvallen op de browser van Internet Explorer.
                          Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                          Comment


                          • #14
                            Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                            Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                            Raar de gemelde fout door miloske lijkt hersteld te zijn als ik de beste Challenge foto's bekijk met Internet Explorer.

                            De fout lijkt NIET hersteld te zijn als ik de beste Challenge foto's bekijk met Google Chroom.

                            Hoe zien jullie de foto van Bernus en Mouseketeer ?
                            In Firefox ziet het er in elk geval ok uit.

                            Probeer in Chrome eens op die pagina een "hard reload" (ctrl-shift-R) te doen, dan zou het geheugen voor die pagina terug op nul moeten gezet worden en krijg je normaal gezien de laatste versie...
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Challenge Jaarrangschikking 2012

                              Bedankt filipo voor de tip.

                              Dank zij U tip (ctrl-schift-R) is het probleem hersteld.

                              Bedankt hoor.

                              Fijn te vernemen dat U nog actief bent op Belgiumdigital.
                              Spookys Fotoweb
                              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                              Comment

                              Working...
                              X