Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beiërse woud - intimideren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beiërse woud - intimideren

    Deze wolf was duidelijk de leidende figuur. Hij was lekker aan het intimideren toen ik hier was en dat vroeg toch om een close up




    Laat maar weten wat je ervan denkt.

    greets,

    Jeroen

  • #2
    Re: Beiërse woud - intimideren

    Mooi gedrag heb je hier vastgelegd maar ik vind het niet een plaat voor showcase, er is ook nog fotobeoordeling
    Hij is niet scherp en je hebt een stukje oor afgesneden.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Beiërse woud - intimideren

      Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
      Mooi gedrag heb je hier vastgelegd maar ik vind het niet een plaat voor showcase, er is ook nog fotobeoordeling
      Hij is niet scherp en je hebt een stukje oor afgesneden.
      Scherpte valt nog mee. Zit wat krap in het kader en had ook graag het onderwerp van de agressie er bij gezien. Nu lijkt hij zich kwaad te maken op je logo.

      Eric

      Comment


      • #4
        Re: Beiërse woud - intimideren

        Dominantie toont een wolf heel anders, dan is alle mimiek in de kop naar voren...oren, houding, enkel tanden ontbloot( voorzijde)...deze wolf toont zich onderdanig ( alles naar achteren gericht..opgekrulde neus, oren, kiezen ontbloot, lage houding) en toont angstagressie. Op het bordje bij het platform staat dat mooi in het hout gebrand ook. Beeld vind ik wel mooi, ben gek op wolven in de sneeuw, maar zou voor mij iets ruimer mogen zijn,
        groetjes,
        Loulou
        Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

        Comment


        • #5
          Re: Beiërse woud - intimideren

          Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk bericht
          Dominantie toont een wolf heel anders, dan is alle mimiek in de kop naar voren...oren, houding, enkel tanden ontbloot( voorzijde)...deze wolf toont zich onderdanig ( alles naar achteren gericht..opgekrulde neus, oren, kiezen ontbloot, lage houding) en toont angstagressie. Op het bordje bij het platform staat dat mooi in het hout gebrand ook. Beeld vind ik wel mooi, ben gek op wolven in de sneeuw, maar zou voor mij iets ruimer mogen zijn,
          groetjes,
          Loulou

          Hej,

          dank je voor de uitleg. Dat wist ik helemaal niet, er gaat nu inderdaad wel een lichtje branden bij ander gedrag dat ze lieten zien. Ik heb er nog heel wat andere van toen met een ruimer zicht, maar heb er hier voor gekozen om dit gedrag echt close up te nemen.

          greets,

          Jeroen

          Comment

          Working...
          X