Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotomateriaal kopen in Thailand?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotomateriaal kopen in Thailand?

    Hoihoi allemaal,

    Ik vertrek volgende maand naar Thailand en vroeg me af als het voordelig zou zijn om daar uit te kijken naar een nieuwe lens ( Canon 70-200 f/2.8 L IS USM *kwijl*).

    Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van fotomateriaal in Thailand? Zijn er shops die aan te bevelen (of af te raden zijn)??

    Wie helpt me?

    Greetz, Fré
    Some stuff

  • #2
    Hoi Fre, doe eens een search want ik kan me herinneren dat dit al eens ter sprake is geweest

    Comment


    • #3
      Niet doen!!!, Thailand is geen Singapore of Hong-Kong...

      Is daar zeker niet goedkoper, integendeel!

      Laat staan die garantie...

      En zoals Marjo al zei

      Comment


      • #4
        2 jaar geleden een rondreis gemaakt in thailand en daar koste toen de Olympus E20 200gulden meer dan dat ik er voor in nederland betaalde, en ook de overige fotografie spullen vond ik vrij duur
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by FotoFré
          Hoihoi allemaal,

          Ik vertrek volgende maand naar Thailand en vroeg me af als het voordelig zou zijn om daar uit te kijken naar een nieuwe lens ( Canon 70-200 f/2.8 L IS USM *kwijl*).

          Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van fotomateriaal in Thailand? Zijn er shops die aan te bevelen (of af te raden zijn)??

          Wie helpt me?

          Greetz, Fré
          Ik denk dat het beter is je plannen wat te veranderen en de reis naar de VS te laten gaan...
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #6
            Ik ben ook 2 jaar geleden er geweest, maar er is niks deftigs om fotomatreaal te kopen.
            Je moet wel zorgen dat je je matreaal bijhebt om te fotograferen, want dat is wel de moeite! .
            Ik ga er eind dit jaar ook weer heen..
            __Romain______________________________________________..

            Comment

            Working...
            X