Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vinyl achtergrond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vinyl achtergrond

    Hey,

    Ben dus opzoek naar vinyle achtergronden, maar niet gewoon zwart of wit. In Amerika hebben ze verschillende online shops waar je custom gemaakte vinyl kan bestellen. Maar ik wil echt niet weten hoeveel dat gaat kosten aan verzending. Weet iemand misschien zo een winkel binnen België of binnen de benelux?

    Nog een vraagje, zo van die vinyl dat ze bij carpet right etc hebben, is dat geschikt voor fotografie of is dat andere soort van vinyl?

    Bedankt!
    www.re-wind.be

  • #2
    Re: Vinyl achtergrond

    Volgens mij is de vinyl van carpet right nogal dik en zwaar om op een rol als achtergrond te gaan gebruiken. Cru gezien kan je vrijwel alles als achtergrond gaan gebruiken hè.

    Een collega van mij, die heeft in haar studio enkele platen staan, die behangen zijn met een leuk behangpapier en dat werkt ook wel heel fijn.
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

    Comment


    • #3
      Re: Vinyl achtergrond

      Wat veel dunner is dat die vinyl maar wel in dezelfde aard is iets als toille seré zoals de mensen dat vroeger zeiden (de keukentafellakens).
      Ook bij mensen die zonwering, tentgoed, bachen e.d. verwerken zijn zulke zaken te verkrijgen.
      Maar licht in gewicht is dit allemaal zeker niet hoor.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Vinyl achtergrond

        Neem is contact op met Servix & Partners, ze kunnen waarschijnlijk de achtergrond leveren die je graag zou hebben.

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Vinyl achtergrond

          Google eens op 'gespot fotgrafie' of www.fotoachtergronden.nl
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment

          Working...
          X