Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

School Fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • School Fotografie

    Ik studeer dit jaar af aan de middelbare school, en wil volgend jaar erg graag verder studeren.
    Fotografie is al jaren mijn grootste uit de hand gelopen hobby, en natuurlijk wil ik volgend jaar Fotografie gaan studeren aan de hoge school.
    Het probleem is dat ik niet goed weet welke school ik moet kiezen, het maakt me niet uit waar ergens het is in België, ik wil zelfs nog tot in nederland gaan
    want ik wil uiteraard echt een heel erg goede school hebben, liefst waar ze zowel analoge als digitale fotografie geven.
    Zou iemand me wat raad wille geven, of een school kunnen aanraden?

    Alvast bedankt!!

  • #2
    Re: School Fotografie

    Denk eens goed na, van je hobby je beroep maken, betekent ook dat je je hobby kwijt bent.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: School Fotografie

      even googlen en je zal scholen vinden in Antwerpen, Brussel, Amsterdam, Roterdam en vele andere steden. Aan veel academies kan je ook fotografie kiezen. Wat praktisch en financieel haalbaar is moet je zelf uitzoeken
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: School Fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Denk eens goed na, van je hobby je beroep maken, betekent ook dat je je hobby kwijt bent.
        ^^^^Dit!
        Denk inderdaad goed na als je dit wel werkelijk wil doen. (ik heb alvast uitgemaakt dat ik dit volgend jaar niet ga studeren om die reden en ook omdat (nieuwe) professionele fotografen echt wel fantastisch moeten zijn om rond te komen)

        Comment


        • #5
          Re: School Fotografie