Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede raad gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede raad gevraagd

    hallo
    ik zal me even voorstellen
    ik ben jeffrey en samen met men hond britt fotografeer ik veel in het bos en aan zee .
    ik werk al een paar jaar met een sony dsc h50 en ik was er in het begin heel tevreden over om dat ik veel in automatisch standen werkte .
    maar sinds een hoe twee jaar probeer ik zelf controle te krijgen over men foto's en dat is nu het plobleem de camera is te klein
    want de knopjes staan veel te dicht bij elkaar.maar na veele maanden op het internet en winkels afzoeken heb ik beslist over deze twee cameras + objectieffen

    - canon 60D = 17-50 tamron 2.8 SP DI II + canon 70-200 f4l non IS

    - nikon d7000 = 16-85 nikon + tamron sp 70-300 AF DI VC USD

    maar is dat nu eigelijk goeie basis voor een beginneling of start je beter met kit lens .

    doeleinden
    -landschap
    -mijn hond
    -dag uitstappen
    -familie feesten

    alvast bedankt voort te lezen
    groetjes jeffrey
    www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

  • #2
    Re: goede raad gevraagd

    Dag Jeffrey,
    Ik heb zelf een D7000 met een kitlens (18-105) en had achteraf bekeken beter meteen geïnvesteerd in een objectief met nog wat meer bereik. Als ik jou was zou ik eens kijken naar de 18-200 of 18-300. Die zijn zo veelzijdig dat je niet meteen de nood zal voelen om een tele bij te kopen. In plaats van in een tweede lens kan je dan eerder in een fatsoenlijke flitser investeren wat van pas zal komen op die familiefeestjes. Want erg lichtsterk zijn die veelzijdige lenzen (in dit prijssegment) niet echt.

    Comment


    • #3
      Re: goede raad gevraagd