Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle fotoservice

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snelle fotoservice

    Goede middag,

    Deze morgen mijn bestelling van foto.com ontvangen met kerstkaartjes voor mezelf en 4 andere mensen. Wat blijkt: er is hier iets misgelopen en van elk kaartje slechts 1 exemplaar toegekomen.
    Los van het uitzoeken hoe dit komt moet ik zeer dringend extra prints hebben.
    Bij welke fotoservice kan ik terecht om dringend ca 400 prints te drukken? Dit ondanks de feestdrukte...

    bedankt!
    Nikon D700, wat glas en Sony RX100
    BD2424BE
    Klik voor meer!

  • #2
    Re: Snelle fotoservice

    De enige manier om nog heel snel aan afdrukken te geraken is zoeken naar een fotograaf die zelf het materiaal in huis heeft om de afdrukken te maken, én die bovendien nog tijd heeft om dat te doen...

    Online bestellen is nu te laat, de meeste afdrukcentrales werken waarschijnlijk zelfs helemaal niet tussen Kerst en nieuwjaar.

    Als je foto's moet hebben, dan mag je die nooit op het laatste moment bestellen, zodat je nog tijd hebt om een alternatief te zoeken als er wat mis gaat.
    Als er iets mis gaat, dan is het gewoonlijk net op dat laatste moment...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Snelle fotoservice

      Ik heb hier alles liggen om pro af te drukken en dat doe ik normaalgezien ook. Door omstandigheden en omdat het over kleine prints gaat in grotere aantallen lukte dit niet meteen. Nu zal ik het waarschijnlijk deze nacht moeten doen.
      Nikon D700, wat glas en Sony RX100
      BD2424BE
      Klik voor meer!

      Comment


      • #4
        Re: Snelle fotoservice

        Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
        Ik heb hier alles liggen om pro af te drukken en dat doe ik normaalgezien ook. Door omstandigheden en omdat het over kleine prints gaat in grotere aantallen lukte dit niet meteen. Nu zal ik het waarschijnlijk deze nacht moeten doen.

        Wat je zelf doet, doe je gewoonlijk beter !
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Snelle fotoservice

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Wat je zelf doet, doe je gewoonlijk beter !
          Ik kan je geen gelijk geven, als ik hier veel foto's in de showcase vergelijk met mijn eigen foto's ...
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • #6
            Re: Snelle fotoservice

            Uiteindelijk heb ik ze toch nog allemaal zelf thuis gemaakt. Is wat duurder uitgekomen maar ze waren wel volledig naar mijn zin ;-)
            Nikon D700, wat glas en Sony RX100
            BD2424BE
            Klik voor meer!

            Comment

            Working...
            X