Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 tot 13 inch laptopje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 11 tot 13 inch laptopje

    Ik zoek een 11 à 13 inch laptopje dat ik in mijn fotorugzak kan meenemen en waar ik op een redlijke wijze LR4 kan op draaien. Liefst ook met wat autonomie
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

  • #2
    Re: 11 tot 13 inch laptopje

    XPS 12, heeft een zeer goed scherm (ips als enige onder de ultrabooks) en werkt zeer snel. Gaat ongeveer 7 uur mee als je er dingen op draait als Photoshop en Lightroom, anders kan je er 10-11 uur uit krijgen.

    Comment


    • #3
      Re: 11 tot 13 inch laptopje

      Een ultrabook van gelijk welk merk... Je vindt ze bij Dell, maar evengoed bij HP of Samsung, Asus of ...
      Die Dell is niet de enige ultrabook met een IPS scherm : die vind je bv. ook bij Asus (link) of Samsung (link).
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: 11 tot 13 inch laptopje

        grote bewerkingen worden op de vaste pc gedaan, het is voor de eerste resultaten en wat bijsnijden ed dat het moet dienen. Die dell xps 12 hebben die ook usb poorten? Van heel dat cloud gedoe hoef ik niet veel
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: 11 tot 13 inch laptopje

          ondertussen vond ik samsung np 530U3B ao2be voor 749, 8gig, 500hdd en 16sdd met usb 3 en 2 poorten. Zou dit wat autonomie hebben? Ik denk dan toch aan een halve dag of zo
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: 11 tot 13 inch laptopje

            Natuurlijk hebben die usb-poorten (2) zie:

            Poorten, sleuven en chassis

            1, 9-pins USB 3.0-poort, 1, 9-pins USB 3.0-poort met PowerShare en Windows foutopsporing; 1, 20-pins Mini-DisplayPort; 1, hoofdtelefoon-/microfoonpoort

            Lijkt mij het ideale toestel voor zo'n dingen, snel, grote autonomie en prachtig scherm.

            @polleke, sorry, had bij een review door enkele Nederlanders (van enkele dagen gelden) gehoord dat dit de enige ultrabook was met een echt ips scherm (dus met de enorme kijkhoek van 180° en de correcte kleuren) waarschijnlijk bedoelden ze dus dat deze beter is dan.

            Comment


            • #7
              Re: 11 tot 13 inch laptopje

              Sorry is niet nodig . Het is een heel gelukkig feit dat ook steeds meer laptops uitgerust worden met betere schermen dan het klassieke TN geval. Mijn 3 jaar oud ding, heeft wel zo'n TN scherm en dat maakt het voor fotobewerking allesbehalve een goede keuze...
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #8
                Re: 11 tot 13 inch laptopje

                Deze misschien, kan je ook gebruiken als tablet. IPS 1920x1080, i3,i5 of i7 processor, SSD, lijkt me een mooi toestel.
                Last edited by alex606; 22 december 2012, 17:53.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: 11 tot 13 inch laptopje

                  bedankt voor de hulp. Ondertussen toch iets goedkoper gebleven en de samsung np 530U3B ao2be voor 749, 8gig, 500hdd en 16sdd met usb 3 en 2 poorten gekocht. Autonomie lijkt me rond de vijf zes uur te liggen al naargelang wat ik er op doe.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment

                  Working...
                  X