Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolmees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koolmees

    Hierbij nog een koolmees van mij.


    Great Tit IV by LaurentSt, on Flickr
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

  • #2
    Re: Koolmees

    Mooie pose, knap scherp. De lichte vlek (etensrest? druppel?) op zijn bek stoort wel een beetje
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

    Comment


    • #3
      Re: Koolmees

      mooie kleuren, mooie setting, natuurlijke omgeving, het vleugje rood erbij. Een goeie dus

      Comment


      • #4
        Re: Koolmees

        Staat er goed op.
        Enkel spijtig van het zaadje ? op de bek en de zonnebloempitten tussen het mos.

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Koolmees

          een mooie

          grts
          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
          www.korandoke.be

          Comment


          • #6
            Re: Koolmees

            Mooi !
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Koolmees

              Het rode bolletje op de snavel is een zweertje. Het is dus een niet helemaal gezond diertje. Ik twijfelde om het weg te shoppen, aan de ene kant is het mooier, aan de andere kant moet het minder mooie van de natuur ook eens getoond worden natuurlijk.
              70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

              Comment


              • #8
                Re: Koolmees

                Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                Het rode bolletje op de snavel is een zweertje. Het is dus een niet helemaal gezond diertje. Ik twijfelde om het weg te shoppen, aan de ene kant is het mooier, aan de andere kant moet het minder mooie van de natuur ook eens getoond worden natuurlijk.
                Idd Laurent, het hoeft niet alles perfectie te zijn, zo zit het leven ook niet in mekaar.
                Knap plaatje Laurent.
                Groet Theo
                http://500px.com/diethe

                Comment


                • #9
                  Re: Koolmees

                  mooi vastgelegd en, deze keer is niet op een takje dat boeit me wel.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koolmees

                    Mooi vastgelegd

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koolmees

                      Staat er knap op.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X