Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand me helpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan iemand me helpen?

    Hoi allemaal! Ik ben nieuw als fotografe, en ga mezelf voor kerst eens lekker verwennen! Ik ga dus een eigen fotostudio bouwen in mijn slaapkamer.. Het gaat voornamelijk momenteel over zelfportretten met een witte achtergrond.. Maar god, ik weet niet wat ik daar allemaal voor moet aanschaffen... Flitsers? Paraplu's? Ik heb werkelijk geen idee.. Kan iemand mij helpen hoe ik voor een laag budget dingen kan aanschaffen? Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Kan iemand me helpen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Emsje Bekijk bericht
    Hoi allemaal! Ik ben nieuw als fotografe, en ga mezelf voor kerst eens lekker verwennen! Ik ga dus een eigen fotostudio bouwen in mijn slaapkamer.. Het gaat voornamelijk momenteel over zelfportretten met een witte achtergrond.. Maar god, ik weet niet wat ik daar allemaal voor moet aanschaffen... Flitsers? Paraplu's? Ik heb werkelijk geen idee.. Kan iemand mij helpen hoe ik voor een laag budget dingen kan aanschaffen? Alvast bedankt!
    verwen uzelf met een workshop of cursus... dan weet je hoe het moet, wat je nodig hebt en als je't leuk vindt... alles in één...

    of

    koop uzelf een stel flitsers, achtergrond, plu's, triggers, boeken, statieven, etc... budget: vanaf 400€ maar liefst, indien je degelijk materiaal wilt vanaf 700€, en probeer, probeer, maak heel veel fouten, en leer...

    deze vraag is al heel veel gesteld (bijna weeklijks), je kan schatten vinden door de zoekfunctie te gebruiken...

    let op... je ruimte is erg belangrijk: een goede ruimte voor een studio begint bij 4m breed (liefst 5meter of meer), 6 meter lang (8 meter s veel beter) en 3 meter hoog (4 meter is comfortabel)
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Kan iemand me helpen?

      Je bent "nieuw" als fotografe, wil dat dan zeggen dat je lessen hebt gevolgd, of ga je zelf proberen uit te vissen hoe het moet?

      Je moet ergens beginnen, maar studiofotografie is niet de gemakkelijkste manier om er aan te beginnen, toch niet zonder opleiding.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X