Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurinstelling scherm iMac.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleurinstelling scherm iMac.

    Welke kleurinstelling kies ik in Systeemvoorkeuren voor het scherm van mijn iMac?
    Ik zal waarschijnlijk nog wel een kalibratie setje aanschaffen, maar wil het voorlopig met een staandaardinstelling doen.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

  • #2
    Re: Kleurinstelling scherm iMac.

    Standaard zeker? Heb ik op mijn MacBook pro ook, en die kleuren kloppen heel goed met de prints!
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Kleurinstelling scherm iMac.

      Ik had 'm nu veranderd van standaard (iMac) naar Adobe RGB (1998)...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: Kleurinstelling scherm iMac.

        van mijn Imac en MBA staan nog steeds op IMac en vindt dit toch ok ivh met afdruk.
        ga deze TP toch ff volgen, ben benieuwd nr de respons.
        groetjes Ingrid

        Comment


        • #5
          Re: Kleurinstelling scherm iMac.

          Heb 'm ook altijd op het standaardprofiel van iMac laten staan en al verschillende keren foto's geprint. Deze kwamen bijna volledig overeen met de kleuren op mijn scherm.

          Pas toen ik het scherm ging kalibreren liep het wél fout

          Comment


          • #6
            Re: Kleurinstelling scherm iMac.

            Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
            Heb 'm ook altijd op het standaardprofiel van iMac laten staan en al verschillende keren foto's geprint. Deze kwamen bijna volledig overeen met de kleuren op mijn scherm.

            Pas toen ik het scherm ging kalibreren liep het wél fout
            blijkbaar niet altijd een verbetering of misschien niet simpel om het toe te passen, daarom zal ik het geld wel aan iets anders besteden en het zo behouden
            groetjes Ingrid

            Comment

            Working...
            X